1. dan 

Prvi dan šole v naravi mi je bil zelo všeč, ker smo šli na večerni sprehod. Všeč mi je bilo, ko smo imeli veliko prostega časa po kosilu in po prihodu v dom. Za aktivnost prvega dne je naša skupina imela spoznavanje kamnin v Bohinju. Ogledali smo si kamniti stolpec, ki ima kamnine razvrščene po starosti in zgradbi kamna. Nato pa smo šli po gozdu in si jih ogledovali še v naravnem okolju. Po kratkem sprehodu pa smo imeli razlago o posamezni kamnini, o njeni značilnosti in nastanku. Potem pa je vsak predstavil eno kamnino, drugi smo pa ugibali, katero opisuje.

Estera Platiša 

 

no images were found

 

2. dan 

V torek, 16. decembra, smo se prebudili ob 7. uri in takoj postlali postelje ter si uredili svoje sobe. Jutro smo začeli z jutranjo telovadbo. Po telovadbi smo imeli zajtrk, takoj po tem pa smo se razdelili v skupine in se odpravili na dejavnosti. Naša skupina a in skupina c smo se odpravili na Bohinjsko jezero veslat s kanuji. Potem smo odšli na kosilo. Po kosilu smo imeli nekaj prostega časa, potem pa odšli spet vsak na svoje dejavnosti. Za tem smo imeli spet nekaj prostega časa za igro, kasneje pa večerjo, ki jo je skuhala ena skupina na popoldanskih dejavnostih – ajdovi krapi in piščančja obara.

Rebeka Dolenec, Karin Zupančič, Lucija Gantar

 

3. dan

NAŠI OBČUTKI V ŠOLI V NARAVI

Pred prihodom v šolo v naravi sem se je zelo veselila. Ko smo prišli v CŠOD, so nam najprej razložili pravila. Potem so nas nastanili v sobe. Moja soba je velika za pet oseb, je zelo prostorna in mi je zelo všeč. Potem smo imeli kosilo in tudi hrana mi je zelo všeč. Dopoldanske, popoldanske in večerne aktivnosti so včasih naporne, ampak zabavne. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo šli s kajaki na drugo stran Bohinjskega jezera in potem še do hudičevega mostu. Drugi dan v šoli v naravi s sošolko zvečer nisva mogli zaspati in sva šli v drugo sobo. V sobi smo bili malo preglasni in učitelji so nas kregali. Približno ob polnoči smo se šli preobleč in šli do Ribčevega Laza. Tretji dan pa smo med prostim časom pisali matematične naloge in še kaj napisali o tem dnevu.

Klara Debeljak

 

V CŠOD je zelo lepo. Imajo dobro hrano in prijazno osebje. Imajo dobre ideje za aktivnosti. Okolica je zelo lepa in vse je iz lesa. Imajo zelo čist zrak. Bilo mi je všeč, ko smo s kresilom netili ogenj . Všeč so mi bili poskusi z nitratom in nitritom. Imajo lepo okolico in igrišče. Dobro je bilo, ko smo veslali po Bohinjskem jezeru. Imajo super lokalno hrano. Niso mi bile všeč postelje, v  katerih smo spali. Spoznal sem tudi nove živali, ki živijo v jezeru. Pozimi je zelo mrzlo. Izvedel sem, da je bilo v CŠOD že veliko otrok. Kopalnica, ki smo jo imeli, je bila malce majhna.

Ruben  Rupar

 

KAJ BI SPOROČIL PRIHODNJIM SEDMOŠOLCEM PRED ODHODOM ŠOLE V NARAVI?

– Moj nasvet je, naj se čim bolj veselijo šole v naravi in naj se čim bolje pripravljajo za cel teden.
– Naj ubogajo učitelje in sledijo pravilom, saj eni kršitvi sledi kazen.
– Naj vzamejo več rezervnih oblačil in obutev, če bi slučajno preiskovali kaj, kar bi jih lahko zmočilo.
– Naj bodo pripravljeni na čisto vsak teren z obutvijo in oblačili.
– Pripravijo se za vse poizkuse, saj učitelji včasih znajo presenetiti.
– Prosim vas, ne hodite v druge sobe, če to ni dovoljeno, saj če ne boste upoštevali navodil, boste kregani.
– Pazite se učiteljev iz naše šole in učiteljev iz šole v naravi.

Špela Bogataj

 

no images were found

(Skupno 707 obiskov, današnjih obiskov 171)