1. dan
Končno smo dočakali dan odhoda v šolo v naravi. Prvi postanek je bil predviden v Luki Koper. Po ogledu smo se polni vtisov odpravili na Debeli Rtič.
Ker je bila ura že ravno prava, smo se hitro odpravili na kosilo. Po kosilu pa je bil že čas za urejanje sob in garderobe. Sledila je priprava na plavanje.  Po uvodnih informacijah smo si želeli le še plavanja v prijetno topli vodi (25 °C). Začeli smo z učenjem plavanja in pridobivanjem kondicije. Vendar to še ni vse. Ker so bile razmere ugodne, smo izkoristili dan in si ogledali okolico Debelega Rtiča z bližnje vzpetine. Še enkrat smo preverili, kako dobro poznamo slovenska obalna mesta. In še enkrat na hitro ponovili vse, kar smo danes novega izvedeli. Nekaterim so od utrujenosti že pošle moči in niso slišali konca pravljice, drugi pa so izvedeli, kako se je le-ta končala in potem sladko zaspali.

no images were found

2. dan

Prvo jutro na Debelem Rtiču smo začeli s telovadbo. Po zajtrku je sledilo urejanje sob. Prva učna ura je potekala ob spremstvu vrtnarke, ki nam je pokazala rastlinstvo v parku. Nekaj tega smo lahko na zeliščnem vrtu tudi otipali. Potem je sledilo dopoldansko kopanje. Vreme je bilo idealno, mogoče je samo veter tu in tam zmotil idilično podobo. Voda je še vedno primerno topla za učenje plavanja. Z veliko motivacije in zagnanosti je potekalo dopoldansko kot tudi popoldansko učenje plavanja. Vmes pa je bilo tudi nekaj časa za ročne spretnosti. Učenci so med počitkom naredili izdelek, ki pa naj ostane presenečenje. In  že je sledil večer in aktivnosti po večerji. Fantje so odhiteli na nogometno igrišče, dekleta pa so igrala odbojko. Poleg tega pa so imeli na voljo še badminton in hojo po vrvi.  Tako se je dan bližal koncu. Vsi, ki so prejeli pozdrave od doma, so pred spanjem še enkrat pokukali na kartico oz. pismo in že je sledila pravljica za lahko noč in nočni počitek.

3. dan

Tudi današnji dan smo začeli z jutranjo telovadbo, nadaljevali z učnimi dejavnostmi in vrtnarko, ki je še drugi skupini predstavila rastlinje v parku. Kmalu je bil čas za aktivnosti na morju. Sledilo je usvajanje plavalnega znanja. Učenci so že predelali nekatere plavalne tehnike in pridobivali kondicijo.  Popoldansko kopanje je bila še posebej zanimivo.  Presenečenje, ki je sledilo, je bila vožnja s kajakom. Na morju so se pojavljali valovi in tako naredili veslanje še bolj zanimivo.  Po uvodnih informacijah je vsak učenec in učenka poprijel za veslo in se preizkusil. Nekaterim je veslanje delalo več, drugim manj težav, toda vsi so v težkih razmerah uspeli obvladati kajak in zaveslati naravnost. Še en prijetno topel in sončen dan smo zaključili s športnimi aktivnostmi in pripravami na zaključni večer.

no images were found

4. dan

Za današnji dan smo načrtovali izlet. Z barko smo se odpravili na drugi konec slovenske obale in sicer v mesto Piran. Spregovorili smo o zgodovini Pirana in značilnosti obmorskih mest danes. Vremenske razmere so bile ugodne, tako da smo lahko videli celotno slovensko obalo. Ob tem smo si ogledali še akvarij. Potem pa je bilo še nekaj časa za sladoled. Popoldanske aktivnosti smo nadaljevali s plavanjem. Med plavanjem smo izkoristili čas za kajak in sicer drugi dve skupini.  Kaj smo počeli, najbolje opiše slika. Razmere na morju so bile zahtevne, zato je bilo potrebno vložiti kar nekaj truda, da smo odveslali v želeno smer. Večer smo nadaljevali s štafetnimi igrami.  Po igrah pa je sledilo nočno kopanje. Razmere so bile idealne in tako smo zaključili še en naporen dan, poln novih doživetij.

5. dan

Tudi današnji dan smo začeli s soncem in jutranjo telovadbo. Dopoldne je sledilo plavanje in osvajanje delfinčkov. Pri tem smo bili dokaj uspešni, saj so nekateri učenci že dosegli zlatega delfinčka, za kar  je bilo potrebno plavati tudi v morju. Trava je bila tu in tam v napoto, a nas to ni preveč motilo.

V času učnih dejavnosti pa je bil še čas, da so učenci izdelali še spominek na šolo v naravi. Sledila je še kratka vaja za zaključni večer in že smo začeli s popoldanskim plavanjem. Le-tega  smo obogatili z taborniško igro, ki je potekala v gozdu. Cilj je bil ohraniti majico čim bolj belo, a to ni uspelo nikomur. So bile pa zato ob  koncu igre majice prav vseh učencev prav lepo pobarvane. Po večerji je sledil zaključni večer in podelitev nagrad za urejenost sob in disciplino. Po predstavitvah sob smo še zaplesali in sledila je pravljica za lahko noč.