Letos prvič sodelujemo v Unesco projektu OŠ Škocjan Drugačnost nas bogati. Med razpisanimi področji smo se osredotočili predvsem na tematiko globalnega državljanstva, torej proces, v katerem človek postane odgovoren do svojega okolja, do drugih posameznikov in do družbe, v kateri živi. Z dejavnostmi smo želeli spodbuditi izobraževanje za trajnostni razvoj, ki spodbuja učence, da se zavedajo svoje vpetosti v vse, kar se dogaja okrog njih – ne le na ravni lokalnega okolja, temveč vsega sveta.

Učiteljica Damjana Bonča je projekt vključila v pouk DKE. Učenci so si izbrali določen članek iz revije, ki je obravnaval nek problem sodobnega časa, ga prebrali in naredili načrt zgibanke. Načrt je moral zajemati vse kasnejše besedilo, zapisano v zgibanki, in zamisli o slikovnem materialu. Ko so bili učenci zadovoljni z načrtom, so samostojno izdelali zgibanko, vendar je vsak imel na voljo le en list papirja, zato so delali res zelo natančno, vse od prepogibanja, merjenja do pisanja in okraševanja. Delo je obsegalo tri šolske ure in je v celoti potekalo v šoli. Učenci so doma zgolj poiskali slikovni material ali sami ilustrirali vsebino. Kot so komentirali po koncu dejavnosti, jim je bil tak način dela bolj všeč od izdelovanja seminarskih nalog in plakatov. Skozi izdelovanje zloženk so se veliko naučili različnih navadah na področjih mobilnosti, nakupovanja, skrbi za zdravje, ločevanja odpadkov idr. ter spoznali vse mogoče vidike globalizacije, tako pozitivne kot negativne.

(Skupno 263 obiskov, današnjih obiskov 1)