Končno je zaživela ideja o koristnem izkoriščanju časa med odmori ali v času, ko se čaka na pouk. Z učenci smo načeloma dogovorjeni, da odmor preživljajo v razredu, se družijo in ne dirjajo po hodnikih. Vseeno pa se je zdelo, da bi bilo koristno in pametno, če so učenci med odmorom gibalno aktivni, saj to prispeva k boljšemu učenju, zbranem poslušanju in nenazadnje k druženju v igri. Tako smo učiteljice pripravile talne igre, ki so učencem na voljo med odmori in čakanjem na pouk.
Pripravile smo labirint, igro tri v vrsto, igro čokolada, igro pleši z mano in pa prepletene poti različnih barv, ki omogočajo različne oblike gibanja po različnih oblikah potk.
Igre so zaživele že na dejavnosti Noč knjige, dokončno pa ta teden tudi med poukom. Učenci tako umirjeno, brez vpitja in  brez tekanja, a vseeno v gibanju in sproščeni igri preživijo čas do pouka.

Tudi učenci so navdušeni in na hodniku je slišati: »Pejmo se igrat!«

Vesele smo, da je namen dosežen.

Barbara Tavčar

Še nekaj fotoutrinkov.

(Skupno 36 obiskov, današnjih obiskov 1)