Hrana nas obkroža neprestano in povsod. V današnjem času je ob poplavi različnih živilskih izdelkov pomembno, da imamo znanje o živilih, ki so nam na voljo. Ključno je tudi naše zaznavanje okusov ter vonjev, kar nam pomaga pri izbiranju kakovostih izdelkov.

Osmošolki sta o naravoslovnem dnevu razmišljali tako:

16. 4. 2024 sta nas obiskala predavatelja iz Mikrobiologije Avberšek, ki sta nam predstavila aditive v prehrani in hrano, ki jo uživajo po svetu. Prvo šolsko uro smo se naučili, da je pametno v trgovini pogledati na deklaracijo živila – kaj vsebuje, od kod izvira in rok uporabe. Drugo šolsko uro smo preizkušali svoja čutila in okušali različne snovi, ki so bile brez vonja in posebnih barv. Tretjo šolsko uro nam je gospod predstavil hrano malo drugače, ki jo uživajo v različnih predelih sveta, npr. tarantele, ličinke žuželk, balut … Četrto šolsko uro smo po skupinah vonjali različne snovi, npr. sivko, pomarančo, ananas … in na koncu pregledali rezultate.
Dan je bil zelo zanimiv.

Alina Dolenec, 8. a

 

V torek, 16. 4. 2024, smo imeli naravoslovni dan z naslovom Hrana, vonji in okusi.
Prvo šolsko uro smo imeli predavanje o hrani. Pogovarjali smo se o prehranjevanju naših prednikov – kako so shranjevali hrano, da je dalj časa ostala užitna. Veliko smo izvedeli tudi o aditivih v prehrani.
Drugo šolsko uro je bila delavnica. Okušali smo različne okuse in ugibali, kaj je raztopljeno v vodi. Večinoma smo ugotovili kar pravilno.
Tretjo in četrto šolsko uro smo se učili o hrani malo drugače – hrana po svetu. Spoznali smo, zakaj bi bile žuželke dober način prehranjevanja in kaj se dogaja s sadjem, ki ne dozori v naši bližini.
Peto šolsko uro je sledila še ena delavnica. Vohali smo različne snovi in ugotavljali, katere snovi so to.
Na koncu dneva smo pregledali rezultate delavnic.
Na tem naravoslovnem dnevu smo se veliko naučili o vonju, okusu in hrani.
Najbolj všeč so nam bile delavnice.

Hana Gornik, 8. b

 

Irena Tehovnik

 

(Skupno 125 obiskov, današnjih obiskov 1)