Po tradicionalnem slovenskem zajtrku so učenci predmetne stopnje nadaljevali s tehniškim dnevom, katerega vsebine so bile prav tako namenjene zdravemu življenjskemu slogu in okolju: ekološkemu kmetijstvu, zdravi hrani, gibanju, zasvojenosti s sodobnimi tehnologijami pa tudi stereotipom, ki vplivajo na vsakega izmed nas.

Učenci so se seznanili z novim izzivom, ki bo spodbujal gibanje ne le njih samih, ampak tudi učiteljev, staršev in drugih – 8-TEDENSKI IZZIV ZBIRANJA KORAKOV.
Več o izzivu, ki je namenjen vsem, lahko preberete v rubriki Aktualno oz. na povezavi https://sport-poljane.splet.arnes.si/izziv-zbiranja-korakov/

Za šestošolce in osmošolce je društvo safe.si – točka osveščanja o varni rabi interneta in mobilnih naprav za otroke, najstnike, starše in učitelje izvedlo dve zelo aktualni delavnici: Zasvojenosti s sodobnimi tehnologijami za 6. razred in Spolni stereotipi in spletno nasilje za 8. razred.

6. razred

Učenci 6. razreda so imeli dveurno delavnico z naslovom Zasvojenosti s sodobnimi tehnologijami, ki so jo izvedli predstavniki safe.si. Delavnica je namenjena obravnavi problematike čezmerne uporabe spleta, zasvojenosti ter zasvojenosti z mobilnimi telefoni, družabnimi omrežji in videoigrami.
Na delavnici so učenci spoznali razliko med prekomerno rabo in zasvojenostjo. Naučili so se prepoznati znake zasvojenosti in se preverili s testi zasvojenosti. Izvedeli so, kako preprečiti zasvojenost in kako ravnati, ko se zasvojenost pojavi.

O tehniškem dnevu

ZAJTRK
Hrana je bila dobra. (Lovro) – Všeč mi je, ker je zajtrk iz okolice Poljan. (Ema) – Odličen zajtrk! (Ema) – Dobro je bilo, ker je bil za zajtrk tudi cvetlični med. (Leja)

GIBANJE
To je bilo v redu, najboljša pa je bila veriga. (Jošt) – Najboljše je bilo, ko smo punce sodelovale in premagale fante! (Neža) – Vaje so bile malo dolgočasne. (Jakob) – Telovadba je bila odlična! (Nina Š.) – Dobro je bilo, ker smo igrali med dvema ognjema. (Tadej D.)

Zelo všeč mi je bilo predavanje safe.si. (Zarja)
Vse je bilo super. (Krištof) 

 

7. razred

Sedmošolci so poleg ostalih dejavnosti poslušali predavanje in se pogovarjali o sestavinah energijskih pijač in posledicah njihovega uživanja.

O tehniškem dnevu

ZAJTRK
Dober zajtrk. (Eva) – Najboljša sta bila puter in med. (Tobija) – Jaz pa zajtrka nisem jedel, tako da ne vem … (Izak)

GIBANJE
Dobro sem se razmigala. (Taja) – Najboljša je bila odbojka. (Neža) – Malo je bilo hladno, drugače pa v redu. (Lovro) – Najboljši je bil namizni tenis, bilo mi je zelo vroče. (Jakob) – Šport je bil srednje dober. (Angelika)

Predavanje o sadju je bilo srednje dobro. (Nikola)
Nisem prav uživala pri izdelovanju korenja. (Liza)

 

8. razred

Učenci 8. razreda so imeli dvourno delavnico z naslovom Spolni stereotipi in spletno nasilje , ki so jo izvedli predstavniki safe.si.
Delavnica obravnava široko tematiko nasilja ter nasilja na spletu, njegovih oblik in posledic, znotraj katere pa specifično naslavlja tudi nasilje zaradi spola in ozavešča o spolnih stereotipih in vlogah v družbi, ki negativno vplivajo tudi na spletno življenje mladih in so glavni vzrok tovrstnega nasilja. Glavni cilj delavnice je krepitev zmožnosti mladih za etično in empatično ravnanje v primerih nasilja (zaradi spola), pa naj so v njem udeleženi kot žrtve, povzročitelji oz. povzročiteljice ali priče.

O tehniškem dnevu

ZAJTRK
Najbolj všeč mi je bil med, ki se je lepo ujemal z okusom masla. Vročega mleka ne pijem velikokrat, ampak je bilo dobro. (Ema) – Vsi okusi so se lepo ujemali – sladka jabolka, med in maslo ter mleko. (Žan) – Zajtrk je bil odličen, med zelo okusen in sladak, jabolko pa zelo sočno. (Nina)

GIBANJE
Med odbojko sem se dobro razgibala, igra je bila zelo poštena, za zaključek pa smo še zmagali! To bi lahko večkrat ponovili. (Klara) – Pri namiznem tenisu mi je bilo všeč, da sem premagal učitelja in sošolca Žana. Pri aktivnosti sem se dobro razgibal. (Đorđe) – Gibalne aktivnosti bi lahko še večkrat ponovili, saj mi je bilo zelo všeč, ker smo igrali namizni tenis. Na razpolago smo imeli tudi odbojko. (Blažka) – Igral sem odbojko, zdelo se mi je dobro, ker smo se naučili tudi nove stvari. (Luka)

Filmček Do medu s čebelami je bil zelo poučen. Znanje o čebelah bi mi v življenju zelo pomagalo. Naučila sem se veliko novega o čebelah in medu. (Tina)

 

9. razred

Tudi učenci 9. razreda so poslušali predavanje o sestavinah energijskih pijač in posledicah njihovega uživanja in se pogovarjali o izkušnjah mladostnikov v zvezi s tem.

O tehniškem dnevu

ZAJTRK
Dober zajtrk. (Nejc, Ajda, Domen, Lara) – Dober zajtrk, nisem pa jedel medu. (Vid) – Okusen, bogat zajtrk. (Lucija)

GIBANJE
Ob igranju pink-ponka sem se razmigal, pa še zabavali smo se. (Maks Č.)
Nisem se zelo razmigal, sem se pa ob pink-ponku zabaval. (Gašper)

IZDELKI

(Skupno 446 obiskov, današnjih obiskov 1)