V tednu otroka so učenci 1. triletja izvedli nekaj zanimivih dejavnosti.
Učenci so obiskali učiteljico Tino Kolenc, učiteljico kemije. Prikazala jim je nekaj enostavnih in zanimivih eksperimentov.
Z izvedbami eksperimentov so nadaljevali v svojih učilnicah.
Nato je sledil še »Tek možgančkov«. Učenci so na postajah izvedeli veliko novih, zanimivih podatkov. Nova znanja so jim predajali osmošolci in devetošolci.
Živa Bogataj
1. razred
2. razred
V duhu tedna otroka smo učenci raziskovali, opazovali poskuse in tekli po postajah, kjer so potrdili svoje znanje ali pa se naučili nekaj novega.
Tukaj je zbranih nekaj kratkih vtisov učencev 2. b:
Ta dan mi je bil zelo všeč. (Hana Čadež)
Zelo mi je bilo všeč. (Aleksander Dolenec, 2. b)
Všeč mi je bilo, ko smo tekli. Zelo mi je bilo všeč, ko smo tekli po postajah. (Klemen Miklavčič)
Vse mi je bilo všeč. (Izak Tomšič)
Najlepše mi je bilo, ko smo tekli in zbirali štampiljke. (Rožle Kovačič)
Učencem 2. a je bilo najbolj všeč, da:
- so tekli (Ana Kos, Matic Kovič, Monika Oblak, Matija Prijatelj, Cene Tratnik),
- so tekli po postajah (Eva Stanonik, Tibor Strel),
- smo bili zunaj (Urban Kavčič, Ajda Nastran),
- smo šli na sprehod (Uroš Stanonik, Marcel Šubic),
- smo delali poskuse (Natalija Buh, Eli Krek, Tian Novak, Manca Oblak, David Pisk, Klara Prebil, Lucija Šink),
- smo se zabavali (Damijan Stanonik).
Poskusi: magnetno delovanje, voda izteka (ali pa tudi ne), prevodena vrečka vode
Poskusi: mešanje barv, mavrica, magnet
3. razred
Učence 3. b je razredničarka povprašala, kakšen se jim je zdel tak kulturni dan. Takole so takole strnili svoje vtise:
Bilo je super. Naredili smo poskus, odgovarjali na vprašanja, tekli po postajah in igrali med dvema ognjema. (Lucija)
Vse v današnjem dnevu mi je bilo zelo všeč. (Ema)
Današnji dan je bil zelo zabaven in zanimiv. Bilo je zelo dobro. Hvala za ta kulturni dan. (Gašper)
Bilo je zelo dobro, odlično! (Ian, Teodor, Tine T.)
Naredili smo zelo dober poskus. Dobro je bilo teči in igrati med dvema ognjema. (Filip)
Všeč mi je bilo, ko smo tekli po postajah. (Neža, Tine G.)
Imeli smo se zelo lepo. (Nejc)
Igrali smo se, tekli, reševali vprašanja, brali in veliko drugih stvari. (Agata)
Danes sem tekla in pisala odgovore na vprašanja, ki jih je zastavila učiteljica. (Iza)