V četrtek, 15. 2. 2018, je našo šolo obiskal gospod Aleš Kolar, diplomirani dramski igralec. Brezplačno je uprizoril predstavo z naslovom Hrup je za ušesa strup. Predstavo so si ogledali učenci 4. in 5. razreda.
Predstava je bila namenjena seznanjanju s škodljivimi posledicami hrupa ter načini varovanja pred tveganji zaradi izpostavljenosti hrupu pri delu. Na nevsiljiv in zabaven način so bile predstavljene naslednje teme:
- kako je sestavljeno človeško uho;
- kako hrup vpliva na uho in človeka;
- predstavitev nekaterih značilnih ravni hrupa v decibelih;
- zakaj je hrup škodljiv;
- posledice hrupa;
- stres kot posledica hrupa;
- kako hrup vpliva na učence in učitelje;
- kako preprečimo prekomerni hrup;
- pravilno poslušanje glasbe;
- kako se uporablja osebna varovalna oprema.
Nekaj vtisov učencev in učenk
Všeč mi je bilo, da nas je dr. Čudni o tem , da je hrup slab za ušesa, naučil na zabaven način. Zato, ker sem si tako lažje zapomnila stvari. Iz tega sem se naučila, da moram poslušati mirno tiho glasbo, dobro spati in da moram za svoja ušesa dobro skrbeti. (Tara, 4. a)
Všeč mi je bila glasba in zgodba o Napu, ker je bilo veliko smešnih prizorov. Iz tega sem se naučil, da ne smem biti v prostoru, kjer je preglasno, in da moram paziti na ušesa. (Jaka, 4. a)
Všeč so mi bili prizori, ker so bili smešni. Iz tega sem se naučila, da ne smemo kričati, poslušati zelo glasne glasbe in da naše govorjenje ali poslušanje ne sme presegati 70 decibelov. Če presega, je velika verjetnost, da oglušimo ali ne slišimo več. (Lucija, 4. b)
Všeč mi je bilo, ko je Napo igral Rdečo kapico. Učitelj je zelo dobro govoril in nastopal. Naučil sem se, da ne smeš naglas poslušati glasbe. (Vid, 4. b)
Najbolj mi je bilo všeč, ko nam je Napo predstavil veliko različnih prizorov – in ker je bil zelo zanimiv gospod. (Klemen, 5. a)
Bilo je zabavno, ker sem se naučil veliko novih stvari. (Jaka, 5. a)
Bila je najboljša predstava, kar sem jih videla do sedaj. Bilo mi je všeč, ko je gospod prišel v razred in začel peti pesem. Upam, da še kdaj pride na našo šolo. (Loti, 5. b)
Zdelo se mi je zelo smešno. Najbolj mi je bil všeč filmček na koncu in ko je bil Napo na dramskem krožku. (Ema, 5. b)
Irena Tehovnik