1. DAN – PONEDELJEK, 11. december

Ko smo prispeli v Dom Čebelica, smo najprej nesli kovčke iz avtobusa v avlo. Šli smo na malico. Po malici smo po dva skupaj nesli kovčke v sobe. Za vsako pot smo morali prehoditi 60 stopnic. V sobi smo se razpakirali in postlali postelje. Šli smo na kosilo. Za kosilo smo imeli juho, špagete in solato. V sobe smo se šli za 10 minut igrat. Nato smo imeli sankanje na snegu. Ko smo postali lačni, smo šli na malico. Jedli smo sadje ter pili čaj in vodo. Potem smo šli v zeleno učilnico, v kateri smo se učili o varovanju narave. Pred večerjo smo pisali razglednice našim domačim. Večerja je bila zelo dobra, jedli smo šmorn in pili kompot. Po večerji smo imeli kviz Čebelnjak znanja. Tekmovali smo po sobah. Nekatera vprašanja so bila zelo težka. Zmagali sta skupini Medvedi in Sove. Me, Ježi, smo bile druge. Pred spanjem smo poslušali še pravljico, nato pa smo morali spat. Današnji dan je bil zelo dober in komaj čakamo na jutrišnjega.

Zapisale:  Jerca, Ema, Lucija, Ivana in Klara iz sobe Ježi

2. DAN – TOREK, 12. december

Prvo jutro nas je zbudil vodja doma Damjan Volkar. Ko smo se dokončno prebudili, smo začeli urejati sobo in se pripravili na zajtrk. Za zajtrk je bil sirni namaz, maslo, med in koruzni kosmiči z mlekom. Sledil je petminutni počitek v sobi, da se nam je polegla hrana. Triangel nam je sporočil, da se zberemo na hodniku, kjer bomo imeli sestanek. Učitelja Matej in Damjan sta nam povedala, kaj bomo počeli dopoldne. V zeleni učilnici smo se učili, kje so sever, jug, vzhod in zahod. Naredili smo tudi kompas. Nato smo imeli malico. Ko smo pojedli, nas je učitelj Damjan odpeljal na lokostrelstvo. Za kosilo smo imeli govejo juho z rezanci, pire krompir s špinačo in meso. Imeli smo počitek v svoji sobi. Hitro je čas minil in spet smo zaslišali zvok triangla. Na hodniku sta nas čakala učiteljica Živa Pečavar in učitelj Rado Malnar. Podala sta nam navodila. Najprej smo se z učiteljico Živo pogovarjali o vremenskih pojavih. Po sadni malici pa smo z učiteljem Radom odšli ven na orientacijo. Ko smo se vrnili, smo imeli za večerjo rižoto z mesom in solato. Po večerji smo pripravili točko za zaključno predstavo. Šli smo v modro učilnico, vse je bilo pripravljeno za ples in naše točke. Plesati bi morali eno uro, a so nam učiteljice dovolile, da plešemo še dalje. Po plesu smo se stuširali in oblekli v pižame. Seveda je na koncu sledila tudi pravljica. Današnji dan je bil spet zelo dober. Čaka pa nas še zadnja noč v Dolenji vasi.

Zapisale: Eva, Jerca in Tia iz sobe Ose

3. DAN – SREDA, 13. december

Z današnjim dnem se je šola v naravi zaključila.

Učencem bo ostala v lepem spominu, domov pa so se vrnili zadovoljni ter polni novih izkušenj in nepozabnih vtisov.

Ko smo bili v šoli v naravi, je bilo zelo lepo. Bili smo v CŠOD Dom Čebelica. Naša soba se je imenovala Sove. V sobi spim z Ester, Simo, Zarjo in Niko. V naši sobi ni Blažke, ker je zbolela. Sobe so velike in majhne. Naša je majhna. Imamo pograde. Učijo nas učiteljica Živa, učitelj Matej in vodja doma Damjan. Damjan nas je učil lokostrelstvo. Prvi dan smo šli ven na sneg. Drsali smo se z bobi. Za kosilo so bili špageti. Imeli smo kviz o živalih. Vsak dan smo imeli sestanke. V torek smo imeli žurko. Bilo mi je tako vroče, da sem bila čisto prepotena. V sredo, ko smo se zbudili, nas je učiteljica Živa poklicala na sestanek. Povedala nam je, kako moramo pospraviti sobo. Začeli smo s pospravljanjem in pakiranjem. Pospravila sem celo omarico. Ko smo sobe pospravili, nam jih je učiteljica Živa tudi ocenila. Na koncu smo se igrali lov na lisico. Bilo je zelo dobro.
Ana Omejc, 3. a

Najbolj mi bo v spominu ostalo spuščanje z bobi. Zelo mi je bila všeč soba. V šoli v naravi sem se veliko naučil. Zelo mi je bilo tudi všeč, ko smo sami naredili kompas iz bucike, magneta, slamice in z vodo napolnjene posodice. Všeč mi je bilo tudi, ker sem bil v sobi s Tilnom, Gašperjem, Galom, Aljažem in Žigom. Hrana je bila zelo dobra.
Jaka Šubic, 3. b

V šolo v naravi smo se pripeljali z avtobusom. Bila sem zelo vznemirjena. Prvič sem bila v domu CŠOD Čebelica. V domu imajo ptičke, želvo in paličnjake. V torek smo se naučili osnov lokostrelstva. Streljali smo z lokom. Zvečer smo imeli žur. V sredo pa smo imeli lov na lisico. Ta šola v naravi je bila zelo ekološka.
Ema Krek, 3. b

V torek smo se naučili, koliko časa se določena stvar razgrajuje. Zvečer pa smo imeli še zabavo. Po zabavi, ki se je za 30 minut podaljšala, smo se hitro stuširali in umili zobe. V sredo smo imeli za zajtrk evrokrem. Potem smo se šli lov na lisico. Lov na lisico je bil odličen, ker sem spoznala Emo. Upam, da bomo še kdaj šli v Dom Čebelica, saj je tukaj zelo dobro.