1. dan, ponedeljek, 23. januar 2017

V šolo v naravi smo se odpravili ob 8.30. V Rakov Škocjan smo prispeli okrog 10.00. Do 12.00 smo imeli na voljo čas, da smo se razporedili po sobah in uredili sobe. Potem smo odšli na krajši sprehod do naravnega mostu, pod katerim teče reka Rak. Ob 12. 45 smo se zbrali v jedilnici, kjer so nas seznanili s pravili in redom v domu, potem pa je sledilo kosilo. Po kosilu smo se odpravili vsi skupaj na ogled Zelških jam. Ob 18.00 je bila večerja, potem pa smo imeli še krajši večerni sprehod. Nazadnje je sledila priprava na spanje.
Tjaša, Kristina, Maša in Darja

Zjutraj ob 8. 30 smo se odpravili iz Poljan. Ob 10.00 smo prišli v CŠOD Rak. Namestili smo se v sobe. Po kosilu smo odšli na 3-urni pohod, kjer smo si na poti ogledali Zelške jame in ostanke žag. Bilo je zelo zanimivo. Po večerji smo se odpravili še na večerni sprehod.
Jaka H., Drejc in Jaka K.

2. dan, torek, 24. januar 2017

Zjutraj smo se zbudili ob 7. uri. Uredili smo se in odpravili na zajtrk. Po zajtrku smo pospravili sobe. Nato smo se pripravili za tek na smučeh. Najprej smo ga vadili na igrišču za domom, nato pa smo se odpeljali na travnik in se šli s smučmi črnega moža in štafetne igre. Po kosilu smo odšli v gozd in si ogledovali sledi živali ter jim nastavili tudi hrano in kamero za snemanje. Razdelili smo se v sedem skupin in na snegu predstavili Ljubljanico, reko sedmih imen. Ker je zvečer sledil družabni večer, smo vadili še točki, ki ju bomo predstavili. Ob 22. 00 smo šli spat.
Manca, Jedrt in Marija

Po zajtrku smo vadili tek na smučeh. Šli smo se štafetne igre, črnega moža in gnilo jajce. Popoldan smo bili stezosledci. Šli smo do zbirališča za živali, kjer smo nastavili hrano in kamero, da bomo v petek lahko pogledali živali, ki bodo na zbirališče prišle. Potem smo se učili o reki Rak. Iz snega smo po skupinah naredili skico površja, kjer reke tečejo. Vrnili smo se v dom in rešili še učni list. Sledila je večerja in po večerji smo se predstavili po sobah z dvema točkama.
Žiga J. in Nejc

3. dan, sreda, 25. januar 2017

Danes smo se zbudili ob 7.20 in ob 8.00 šli na zajtrk. Po zajtrku smo peš krenili na 3,5 ure dolg pohod do Unške Koliševke in nazaj. Unška Koliševka je do 125 m globoka jama udornica. Do nje smo prišli po rovih, ki so jih zgradili italijanski vojaki med obema vojnama. Imeli smo se zelo lepo. Ko smo se vrnili, nas je čakalo kosilo. Po kosilu smo šli streljat z lokom. Nato smo naredili nekaj vaj iz matematike. Ob 18.00 smo imeli večerjo in po večerji je sledil še večerni sprehod.
Gaja, Elin, Nadja, Katja in Malči

Ko smo se zbudili, smo odšli na zajtrk. Potem smo šli peš na dolgo pot do rovov. Ob vrnitvi v dom nas je čakalo že kosilo. Prostega časa skoraj ni bilo in smo že bili na mestu za lokostrelstvo. Učitelj nam je najprej predstavil osnove streljanja z lokom, nato pa smo še streljali z lokom. Vrnili smo se v dom in reševali učni list za matematiko. Sledila sta večerja in pohod.
Andraž, Miha in Urban

4. dan, četrtek, 26. januar 2017

Zjutraj smo se zbudili okoli sedmih. Danes smo imeli po zajtrku najprej veslanje po reki Rak. Bilo je zelo zanimivo, a tudi težko. Nato smo se šli spuščat po jeklenih vrveh (zipline) namesto plezanja. Bilo je zelo zabavno. Ko smo prišli nazaj, smo kmalu imeli kosilo. Po kosilu smo spoznavali kraške pojave. Šli smo do udorne vrtače, imenovane kotel. Ogledali smo si Veliki naravni most, požiralnike in Mali naravni most.  Od tam smo nadaljevali pot po izsušeni strugi do Tkalca jame. Od tu smo se vrnili nazaj v dom, kjer smo se pogreli in pomalicali. Nato smo se spuščali z lopatkami in igrali na snegu. Po večerji smo imeli potopisno predavanje o Vietnamu, ki nam ga je predstavila gospa ravnateljica. Spat smo šli ob desetih.
Sara, Manca in Marija

Zbudili smo se ob 7.20. Sledil je zajtrk. Ob 9.00 smo šli na vožnjo s kanujem po reki Rak. Bilo je zelo zanimivo. Potem smo šli na zipline. Po kosilu smo se sprehodili po poti od kotla do Tkalca. Sledilo je kepanje in sankanje. Po večerji smo igrali poker in poslušali potopisno predavanje o Vietnamu. Ob 22.00 smo šli spat.
Maks, Matej, Žan, Andrej in Blaž

5. dan, petek, 27. januar 2017

Po zajtrku smo spakirali prtljago in pospravili sobe. Sledil je sprehod po gozdu. Na poti smo opazovali različna drevesa in naredili več odtisov lubja. Prišli smo do mesta, kjer smo v torek nastavili hrano za živali in kamero. Hrane ni bilo več.  A žal kamera ni nič posnela. Vrnili smo se v dom in po malici pogledali nekaj posnetkov živali, ki se gibljejo v okolici doma. Učiteljica nam je pokazala iztrebke in dlako različnih živali, nekaj lobanj, rogovje in del sprednje in zadnje medvedove okončine. Sledilo je kosilo in povratek proti Poljanam.

Preživeli smo zelo aktiven, poučen in sproščen teden v šoli v naravi. Prehodili smo od 60 do 70 km. V povprečju smo bili v naravi dnevno od 6 do 7 ur. Temperature so se gibale od -15 °C do -3°C. Pred našim odhodom je posijalo tudi sonce.