V 6. razredih smo pri tehniki in tehnologiji v februarju pričeli izdelovati dva izdelka iz lesa. Naredili smo stojalo za telefon in stojalo za svinčnike. Spodaj je zapisanih nekaj utrinkov o našem delu.

»Ko smo dobili material, smo začeli delati skico in načrt. Všeč mi je bilo to, da smo se hecali in drug drugemu pomagali. Ko sem izdelek naredil, sem izpolnil tehnološki list. Na koncu sem izdelka še pobarval.«

Grega Ržen, 6. a

»Z risanjem načrta, skice in naslovnice smo začeli 16. februarja. Kmalu smo šli v delavnico in vpenjali, žagali ter brusili. Hišnik nam je zvrtal luknje v stojalo za svinčnike. Na koncu smo izdelke še okrasili. Najbolj všeč mi je bilo žaganje, najmanj pa nošenje halje.«

Jaka Buh, 6. a

»Izdelovanje izdelka mi je bilo zanimivo, a naporno. Risanje in pisanje mi je bilo naporno zato, ker sem morala ves čas pisati s tehnično pisavo in biti zelo natančna pri kotiranju in risanju črt. Težko mi je bilo žagati, kajti napake nisem mogla popraviti. Težko je bilo tudi lepiti, saj sem morala biti potrpežljiva. Všeč mi je bilo okraševanje izdelkov, saj tam ni bilo omejitev, pa seveda tudi to, ker nismo obravnavali snovi.«

Eva Krek, 6. a

»Najbolj mi je bilo všeč žaganje v delavnici. Ni mi bilo všeč risanje načrta. V delavnici sta mi preglavice povzročala halja in primež. Že prvi dan sem v delavnici izdelek zlepil, toda naslednjič sem ugotovil, da sem bil pri delu nenatančen. Popravil sem eno stranico naslonjala za telefon in še enkrat lepo zlepil.«

Milan Bradeško, 6. a

»Izdelek smo začeli delati 16. februarja, ko smo dobili gradivo. Najprej smo risali naslovnice. Ko smo imeli vsi narisane naslovnice, smo začeli risati skice in načrte. Nato smo začeli žagati. Z žago mi je bilo zelo težko delati. Malo me je jezilo tudi lepljenje. Ko sem z delom končal, mi je bil izdelek zelo všeč. Malo me je skrbelo, ker nisem naredil skice in izpolnil tehnološkega lista. Nad oceno sem bil presenečen, saj sem mislil, da bo slabša. S končno oceno sem zelo zadovoljen.«

Martin Polenšek, 6. a

»Všeč mi je bilo, ker je zaradi izdelovanja izdelka odpadlo nekaj ur za obravnavanje nove snovi. Všeč mi je bilo tudi zato, ker smo med izdelovanjem lahko malce poklepetali in se hecali. Všeč mi je bilo, ko smo z izdelavo zaključili, saj mi žaganje ni šlo dobro. Ni mi bilo všeč, ker sem morala izdelek dvakrat lepiti. Prvič mi ga je podrl sošolec. Zaradi tega izdelka sem dobila dve dobri oceni.«

Tanja Cankar, 6. a

»Najtežje mi je bilo žaganje in lepljenje izdelka. Všeč mi je bilo okraševanje izdelkov. Ni mi bilo všeč risanje skice in načrta. Izdelovanje izdelka je bilo zanimivo, a naporno.«

Klara Rakovec, 6. a

»Ti tedni so se res izplačali, ker so izdelki zelo lepi.«

Filip Božič, 6. b

»Pri izdelovanje izdelka mi je bilo najbolj všeč žaganje, čeprav mi to ni šlo po vseh tehničnih pravilih. Najtežje mi je šlo pri »papirologiji«. Sicer pa sem zelo užival.«

Janez Kržišnik, 6. b

»Izdelka smo delali dva meseca. V delavnici mi je bilo všeč, ker smo lahko sami žagali. Ni mi bilo všeč, ker sem morala cel načrt trikrat radirati.«

Katja Krajnik, 6. b

»V delavnici smo morali imeti halje in rokavice. Ko smo izdelke naredili, smo izpolnili še tehnološki list. Nanj smo morali pisati s tehnično pisavo. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo izdelovali izdelek. Všeč mi je bilo tudi okraševanje.«

Barbara Železnik, 6. b

»V šolski delavnici smo žagali, brusili in na koncu lepili. Tako so nastali lepi in okrašeni izdelki. Učiteljica je bila zadovoljna z našimi izdelki in z našim delom v šolski delavnici. Ker je delavnica majhna, smo morali nekateri malo počakati, da smo prišli na vrsto za izdelavo izdelka. Zaradi našega pridnega dela so bile tudi ocene solidne oziroma primerne za posameznega učenca.«

David Jesenko, 6. b

»Najbolj mi je bilo všeč brušenje in žaganje. Lepljenje mi ni šlo dobro od rok, ker nisem tako spretna. Bilo mi je dobro in zabavno. Izdelki so zelo uporabni.«

Katja Stanonik, 6. b

»Izdelava izdelka se mi je zdela zanimiva. Prvi del mi je bil seveda najlažji. Ko smo žagali, so se mi pojavile manjše težave. Z brušenjem sem jih odpravila. Najtežje mi je bilo žagati in narediti načrt za stojalo za svinčnike. Na koncu sem izpolnila tehnološki list in na vseh načrtih odpravila napake. Pri lepljenju se mi je velikokrat izdelek podrl, a sem čez nekaj časa s potrpljenjem vse srečno naredila. Najbolj zabavno mi je bilo krašenje izdelkov. Z ocenama sem zadovoljna.«

Klara Kos, 6. b

»Zelo sem bila vesela, ko sem izvedela, da bomo izdelovali izdelek iz lesa. Čeprav me risanje načrtov in skic ni najbolj veselilo, sem se pozneje toliko bolj veselila žaganja, brušenja in lepljenja. Les je bil odličen za obdelovanje. Z izdelki sem bila zelo zadovoljna. So zelo priročni. Svinčnik vzameš iz stojala in že pišeš. Zagotovo si ne bi želela drugega. Zelo sem zadovoljna tudi s petico, čeprav s štirico ne najbolj.«

Tina Dolenec, 6. b

»Zelo mi je bilo všeč to, ker ste se mi kdaj zasmejali (Recimo: »Kje so učbeniki, učiteljica?« »Ja na hrbtni strani tvojega hrbta so.« Všeč mi ni bilo, ko sem moral pred rokom oddaje zelo hiteti. Ni mi bilo všeč reševanje tehnološkega lista. Dobro mi je bilo delo v delavnici, saj sem prvič v življenju izdeloval izdelek iz lesa. Zelo rad sem žagal začrtano obliko, ker sem z žago delal umetnije. Smrtni čas pri mojem delu v delavnici je bil takrat, ko je učiteljica pogledala kaj delamo v delavnici in marsikaj opazila. Najraje sem risal skico zato, ker ni bilo potrebno kotirati. Tudi naslovnico sem delal rad, ker mi ni vzela veliko časa in truda. Zgleda, da je učiteljica preživela ta hud razred. Ko sem bil pri 6. a razredu sem opazil, da so učenci čisto tiho in da noben ne moti pouka. Zadovoljen sem z obema ocenama.«

Primož Oblak, 6. b

(Skupno 71 obiskov, današnjih obiskov 1)