Letos so že šesto leto zapored potekale delavnice programa CAP, ki ga za tretješolce izvajajo strokovne delavke Damjana Bonča, Barbara Tavčar in Polona Zupan. Teme na delavnicah, ki so trajale dve šolski uri, so bile različne oblike nasilja in zloraba otrok v okviru programa CAP. Delavnice so bile za učence 3. b izvedene v četrtek, 25. februarja, in za učence 3. a v četrtek, 3. marca 2016.
Program CAP za preventivo zlorabe otrok je primarno preventivni program, katerega cilj je z otroki na pozitiven in njihovi starosti primeren način spregovoriti o problemih nasilja in zlorab  ter jih predstaviti, da bi se znali nanje ustrezno odzvati. Poudarek programa je na krepitvi otrokove socialne mreže, samozavestnega vedenja, razvijanju komunikacijskih veščin, da bi se znal odzvati v potencialni situaciji zlorabe in o tem povedati zaupnim odraslim osebam.

Po končanih delavnicah so učenci povedali:

NAJBOLJ VŠEČ MI JE BILO …

  • Ko smo vadili, kako narediti močan krik, ki pomeni klic na pomoč. Navdušena sem bila nad vizitko s svojim imenom, ki sem jo prilepila na majico. Katja Buh, 3. b
  • Ko so zaigrali zgodbe in ker so nam pokazali veliko načinov za rešitev od neznanca. Jaka Padežnik, 3. a
  • Všeč so mi bile igrice, kriki in vprašanja, ki so nam jih postavljali. Nina Jereb, 3. a
  • Da smo nastopali. Naučila sem se poklicati na pomoč in kako se braniti, ko si v težavah. Fatlinda Bytyqi, 3. b
  • Ko je Barbara pokazala znake varen, močen in svoboden. Ema Ržek, 3. a
  • Ko so nam zaigrali prizore. Dominik Pisk, 3. b
  • Ko smo se zadrli s krikom, ki govori ‘na pomoč’. Žiga Žohar, 3. a
  • Ker smo se veliko naučili. Ema Stanonik, 3. b
  • Pogovarjali smo se o nasilju. CAP program so vodile Barbara, Polona in DamjanaBlaž Šubic, 3. a
  • Ko so učiteljice zaigrale prizore o nasilju. Ti prizori so bili zelo poučni. Naučili so nas, kako ravnati v primeru nasilja. Najbolj se mi je vtisnil prizor, kako ravnati ob srečanju z neznano osebo. Lana Stanonik, 3. b
  • Ta program je bil zelo poučen, zanimiv in dober za možgane. Učiteljice so bile zelo dobre, ko so prikazale prizore. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo se pogovarjali. Simona Fojkar, 3. a
  • Ko je učiteljica Damjana tako glasno zavpila, bil sem presenečen. Jan Demšar, 3. b
  • Ker so nas učiteljice opozorile, na kaj moramo biti pozorni. Naučila sem se, kdaj moram reči NE. Loti Dolinar, 3. b

Alenka Jelovčan in Jolanda Mur

3. a

3. b

no images were found

 

(Skupno 36 obiskov, današnjih obiskov 1)