DAN SLOVENSKE HRANE smo letos obeležili 20. novembra s tradicionalnim slovenskim zajtrkom, katerega namen je, da otroke ter širšo javnost obveščamo in ozaveščamo o pomenu zajtrka, o prednostih lokalno pridelanih živil ter o pomenu kmetijstva in čebelarstva za pridelavo hrane ter njunem vplivu na okolje.
Na ta dan smo v jedilnik vključili samo domača živila iz lokalnega okolja. V avli šole smo pripravili razstavo izdelkov lokalnih proizvajalcev.

Otrokom smo na dan slovenske hrane ponudili:

ŠOLA:
Zajtrk: med, maslo, črni kruh, mleko, jabolko
Malica: domači sezamov rogljič, 100% jabolčni sok
Kosilo: kisla repa s suhim mesom, domače osje gnezdo, nesladkan čaj

 VRTEC:
Zajtrk:
med, maslo, črni kruh, mleko, jabolko
Kosilo: kisla repa s suhim mesom, domače osje gnezdo, 100% jabolčni sok
Popoldanska malica: domači sezamov rogljič

NAŠI LOKALNI DOBAVITELJI:
Med: Čebelarstvo Mur Jože, Podgora
Maslo: Kmetija – sirarna Bogataj in Kele&Kele
Mleko: Kmetija – sirarna Bogataj
Črni kruh: Karlovski mlin in Majda Možina
Jabolko: Germana Pivk, ekološka domačija “Blaževc”
Kisla repa: Kmetija Lojz
Suho meso: Loške mesnine
Jabolčni sok: Kmetija Matic
Sezamov rogljič, domače osje gnezdo: Karlovski mlin

V šolski avli šole so bili razstavljeni izdelki lokalnih proizvajalcev. Ogledali so si jih vsi učenci pa tudi malčki iz vrtca.

 

Sabina Potočnik in Anja Šubic iz 9. a sta se sprehodili po učilnicah oddelkov prvega triletja.
1. a:
Najbolj všeč jim je bil med, tradicionalni slovenski zajtrk je boljši kot vsa hrana, ki jo pripeljejo z ladjami.
1. b:
Pojedli so vse, nato so malico narisali na krožnik.
2. a: 
Odlično je bilo, čeprav nekateri ne jedo medu. Vedo, da je hrana pridelana na okoliških kmetijah.
2. b:
Bilo jim je všeč. Po zajtrku so slikali tihožitje.
3. a:
Nekateri so se tako najedli, da jih je bolel trebuh.
3. b:
Zajtrk je bil zgodaj, hrana pa prihaja iz našega okolja – zato se imenuje lokalna.

Nika Peternel in Ana Hafner iz 8. b sta zajtrk spremljali v 2. triletju.
4. a:

Vse jim je bilo všeč, vse so pojedli, le dve učenki nista popili mleka, ker je bila na njem smetana.
4. b:
V redu je bilo, le nesrečo so imeli – polilo se jim je mleko!
5. a in 5. b:
Po zajtrku so odšli na ogled razstave v avli.
6. a
Takšen zajtrk se jim zdi res dober, prav ničesar ne bi spremenili.
6. b:
Vse je bilo okusno. A doma vsako jutro zajtrkuje le pet učencev.

Sabina Bohinc in Jerca Stanonik iz 9. b sta se družili z učenci 3. triletja.
7. b: 

Najbolj jim je šlo mleko, tudi ostalo jim je bilo všeč. Zavedajo se, da je domača hrana bolj zdrava in mislijo, da bi o tem morali bolj ozaveščati mestne otroke.
8. a in 8. b:
Všeč jim je, da na tak način podpirajo lokalne pridelovalce. Na razstavi so jim bili najbolj všeč mleko in mlečni izdelki.
9. a in 9. b:
Nekateri učenci pravijo, da se jim takšen zajtrk ne zdi dobra ideja, saj vsak dan zajtrkujejo hrano slovenskih pridelovalcev. Najboljša so se jim zdela domača jabolka. Uživali pa so v dobrem vzdušju in občutku domačnosti.

no images were found

(Skupno 34 obiskov, današnjih obiskov 1)