Med 24. in 28. januarjem so bili sedmošolci v šoli v naravi v Rakovem Škocjanu, kjer so spoznavali kraški svet. Imeli so veliko zanimivih dejavnosti, kot so plezanje, stezosledstvo, lokostrelstvo, orientacija, opazovanje in prepoznavanje sledi živali ter spoznavanje drevesnih vrst. Eno popoldne je bilo namenjeno tudi veslanju s kanuji po reki Rak, česar si glede na nizke temperature prej nikakor niso mogli predstavljati. Pa je šlo: nadeli so si rešilne jopiče in se po trije usedli v čolne. Najprej se je bilo treba naučiti veslanja, krmiljenja in zavijanja, potem pa so se odpravili na malo daljšo pot po reki. Veslanje, zlasti krmiljenje je bilo težko, vendar zabavno. Na koncu so se utrujeni in popolnoma umazani od blata vrnili nazaj v dom Rak. Ogledali so si tudi kraške jame, npr. Veliki naravni most, Tkalca jamo ter Mali naravni most, ki je nastal z udorom stropa jame. Zanimiva je bila tudi Zmajeva jama, o kateri obstaja legenda: v jami naj bi živel zmaj, ki je hodil jest ovce na površje. Nekega dne je pastir napolnil eno od ovc z apnencem. Ko je prišel zmaj, je pojedel prav to ovco. Po prihodu v jamo je pil, zato se je začel apnenec peniti. Zmaj se je valjal po tleh in v jami pustil svoje odtise, porušil pa je tudi strop. Največ vznemirljivega se je dogajalo v prostem času; učenci so bili razporejeni po skupinah: Veverice, Ščuke, Smreke in Jelke, ki so najraje igrale košarko, ter nad nogometom navdušene Sinice. Punce – Želve in Veverice – so se najraje pogovarjale, urejale in pripravljale večerni program. Priljubljena večerna igra je bila “flaša resnice”, v teh dneh pa je bilo tudi veliko časa za zaljubljenost in simpatije.
1. lokostrelstvo
[smooth=id:123;]
2. Igre
[smooth=id:124;]
3. Obisk jam
[smooth=id:125;]
4. Plezanje
[smooth=id:126;]
5. Vožnja s kanuji
[smooth=id:127;]
6. Prosti čas
[smooth=id:128;]
7. Drugo
[smooth=id:129;]