Tudi letos so učenke šolske skupnosti poskrbele, da je bil teden otroka zaznamovan z branjem. Skupaj z mentorico Barbaro Tavčar so pripravile šolske prostore tako, da so skupine otrok iz vrtca in učenci 1. triletja po modrih in rumenih stopinjah našle pot do knjig v šolski knjižnici. Med stopinjami so otroci naleteli tudi na poenostavljene razlage najosnovnejših otrokovih pravic, ki so predstavljale rdečo nit tedna otroka.

Na poti do bralnega zaklada so posamezne skupine spremljale tudi šolske novinarke in zapisale nekaj utrinkov. Začnimo kar s ponedeljkom, 6. oktobra.

*****

Jerca Stanonik je spremljala skupino Sovice.

Otroci so že ob vstopu v šolo zagledali modre in rumene stopinje. Sledili so jim, se ustavljali ob razlagah otrokovih pravic ter končno prišli na cilj – v knjižnico. Tam so jim učenke prebrale zgodbico Pegasta jagoda. Po branju so se pogovarjali in povedali, da s starši berejo tudi doma; če starši nimajo časa, pa gledajo risanke na televiziji ali na računalniku. Večini je najljubša pravljica Volk in sedem kozličkov. Vse pa v knjigah najbolj pritegnejo lepe in zanimive ilustracije. Vzgojiteljice so jih naučile, da si ob ilustracijah lahko predstavljajo zgodbo. Pravijo tudi, da brez pravljic ni mogoče živeti.

Anja Šubic, Nika Križnar in Karmen Potočnik so iskanje bralnega zaklada spremljale v drugi skupini.

Pravijo, da so otroci ob branju zelo uživali. Zastavile so jim tudi nekaj vprašanj in izvedele marsikaj. Otroci radi poslušajo pravljice. V vrtcu jim jih prebereta vzgojiteljici. Vedo tudi, da v pravljicah ne nastopajo samo dobi junaki, ampak tudi zlobneži. A otrokom niso všeč samo pravljice, kdaj pa kdaj si ogledajo tudi kakšno risanko. Najljubše so jim Nodi, Mojster Miha, Pujsa Pepa in še veliko drugih.

Na koncu so nam zapeli tudi pesmico se zahvalili in lepo nas pozdravili.

*****

Ema Primožič in Kaja Klemenčič sta v sredo, 8. oktobra, v vrtcu obiskali skupino Zmajčki.

Letošnja tema so bile otrokove pravice.
Najprej smo se zbrali v igralnici, kjer smo jim predstavili, kako bo potekala ura. Prav hitro smo se odpravili na pot. Hodili smo po šoli in se ustavili pri vsaki sličici, do katere so nas vodile rumene in modre stopinje. Pri vsaki sliki smo prebrali eno otrokovo pravico in se pogovorili o njej. Pot nas je vodila do knjižnice, kjer smo prebrali knjigo Mišek Tip in razgrajači. Ko smo prebrali knjigo, so nam otroci povedali še, kaj so si najbolj zapomnili od vsebine v knjigi. Na koncu smo se še malo pogovorili o obnašanju v vrtcu in doma ter med vrstniki. Otroci so pridno poslušali in tudi sodelovali.

 *****

V četrtek pa so teden otroka obeležili tudi učenci 1. triletja. Učiteljice so jim pripravile tehniški dan, ki sta ga spremljali tudi Ajda Marolt  in Katja Lavtar.

Pripravljene so bile tri delavnice. V času najinega prihoda so 1. razredi pridno poslušali pravljico Lev in miška, iz katere so se naučili, da prijatelja spoznaš v nesreči. Učiteljica je prvošolcem postavila nekaj vprašanj, na katera so pridno odgovorili. Po njenih navodilih so nato začeli izdelovati vsak svojega najboljšega prijatelja iz papirja, tako da ga bodo imeli vedno ob sebi. Ker sva morali obiskati še druge razrede, sva se odpravili v 2. razred, kjer so izdelovali sovice, na katere so lepili jesensko pobarvane liste. Zastavili sva jim vprašanje, če vedo, zakaj to počnejo. Povedali so, da poteka teden otroka. Kmalu sva morali zapustiti 2. razred in se odpraviti k tretješolcem, saj je ura hitro minevala. Ko sva vstopili, so se igrali družabne igre. Po skupinicah so igrali enko, spomin, domine, človek ne jezi se, črnega Petra … En učenec je imel tudi igro, imenovano volk in ovca (volkalca), kar so se igrali že naši babice in dedki.

Za konec pa so si na veselje otrok vsi razredi skupaj ogledali risani film.

(Skupno 62 obiskov, današnjih obiskov 1)