1. dan

Končno smo dočakali dan odhoda in s tem tudi prve lepe dneve, da ne rečem skoraj poletne dneve. Po ogledu Luke Koper in polni vtisov smo se odpravili na Debeli Rtič.
Ker je bila ura že ravno prava, smo se hitro odpravili na kosilo. Po kosilu pa je bil že čas za urejanje sob in garderobe. Sledila je prva učna ura. Po uvodnih informacijah smo si želeli le še plavanja v prijetno topli vodi (24 °C). Začeli smo z učenjem plavanja in pridobivanjem kondicije. Vendar to še ni vse. Ker so bile razmere ugodne, smo izkoristili dan in si ogledali okolico Debelega Rtiča z bližnje vzpetine. Še enkrat preverili, kako dobro poznamo slovenska obalna mesta in že je bil čas za nočno kopanje. Ja, izvedli smo še nočno kopanje. Ob tem so nekateri zaplesali ob zvokih lambade, drugi so se bolj posvečali tehniki plavanja. Po kopanju pa smo odhiteli v paviljon in se pripravili na nočni počitek. Nekaterim so od utrujenosti že pošle moči in niso slišali konca pravljice, drugi pa so izvedeli, kako se je le-ta končala in potem sladko zaspali.

2. dan

Drugi dan se je že začela pojavljati utrujenost, zato je bil obilen zajtrk nujno potreben. Ko smo se okrepčali in uredili sobe in garderobo, je že sledila učna ura. Potekala je v prijetnem okolju ob morju in pod krošnjami borovcev. Ni kaj, prijetno okolje za učenje. Potem je sledilo dopoldansko kopanje. Vreme je bilo idealno, mogoče je samo veter tu in tam zmotil idilično podobo in nas opomnil, da nas lahko tudi zebe. Voda je še vedno primerno topla za učenje plavanja. Z veliko motivacije in zagnanosti je potekalo dopoldansko kot tudi popoldansko učenje plavanja. Vmes pa je bilo tudi nekaj časa za ročne spretnosti. Učenci so med počitkom naredili izdelek, ki pa naj ostane presenečenje. In že je sledil večer in aktivnosti po večerji. Fantje so odhiteli na nogometno igrišče, dekleta pa so igrala badminton. Potem pa je sledilo še zviranje na axle poligonu. Tako se je današnji dan bližal koncu. Vsi, ki so prejeli pozdrave od doma, so pred spanjem še enkrat pokukali na kartico oz. pismo in že je sledila pravljica in nočni počitek.

3. dan
Tako kot vsak, smo tudi danes začeli dan z jutranjo telovadbo. Dan smo nadaljevali z učnimi aktivnostmi ob morju, in sicer so učenci raziskovali morje. Zato je tudi učna ura potekala ob obali. Sledilo je usvajanje plavalnega znanja. Učenci so že predelali nekatere plavalne tehnike, ki so jih tudi utrjevali in pridobivali kondicijo. Popoldne pa je sledilo presenečenje – vožnja s kajakom v prijetno toplem morju. Po uvodnih informacijah je vsak učenec in učenka poprijel za veslo in se preizkusil. Nekaterim je veslanje delalo več drugim manj težav, toda vsi so bili zelo navdušeni. Še en prijetno topel in sončen dan smo tako zaključili s športnimi aktivnostmi in pravljico.

4. dan

Za današnji dan smo načrtovali izlet in vreme nam je bilo, tako da smo izlet lahko izpeljali. Z barko smo se odpravili na drugi konec slovenske obale in sicer v mesto Piran. Ob tem smo spregovorili tudi o zgodovini Pirana in značilnosti obmorskih mest danes. Vremenske razmere so bile ugodne, tako da smo lahko videli celotno slovensko obalo in še Triglav v ozadju. Popoldanske aktivnosti smo nadaljevali s pisanjem pisma in pripravami na plavanje. Med plavanjem smo izkoristili čas še za igro. Kaj smo počeli, najbolje opišejo fotografije. Potem pa je bilo še toliko časa, da smo skočili v morje in se umili. Po večerji so bile tudi danes predvidene športne igre. Tako smo zaključili še en dan, ki je bil bolj sproščen, to pa predvsem zato, da bodo učenci predzadnji in zadnji dan še imeli dovolj moči za osvajanje delfinčkov.

5. dan

Pogled skozi okno danes zjutraj ni bil pretirano optimističen. Dež in hladno vreme sta pomenila, da bomo s plavanjem nadaljevali v bazenu. Tako da smo dopoldne izpeljali plavanje, kot smo načrtovali, le da v notranjem bazenu. Popoldne pa smo nekoliko prej odšli na plavanje, ker vreme še ni bilo najbolj primerno za zunanji bazen. Po kratkem počitku za malico smo nadaljevali z lovom na zaklad. Učenci so iskali zaklad in medsebojno sodelovali pri reševanju nalog. Čas pred večerjo smo izkoristili zato, da so učenci naredili še izdelek za spomin na skupino, v kateri so se učili plavati. Po večerji pa je sledil zaključni večer in podelitev nagrad za urejenost in disciplino. Po predstavitvah sob smo še zaplesali in sledila je pravljica za lahko noč.