Učenci 8. a in 8. b razreda so v CŠOD Kranjska Gora preživeli zanimivih pet dni v naravi. Nekaj učenk je opisalo, kaj vse so počeli.

V ponedeljek, 26. maja, smo se učenci 8. a in 8. b odpravili v šolo v naravi v Kranjsko Goro. Izpred šole smo se odpravili ob 8.30. Po srednje dolgi vožnji smo končno prispeli do cilja. Sledil je kratek počitek, nato pa kosilo. Razdelili smo se po sobah. Za tem se je 8. a pogovarjali o rastlinah in človeku, 8. b pa je odšel na lokostrelstvo. Po naslednjem kratkem počitku je sledila večerja, po njej pa spoznavanje naših sostanovalcev s Štajerske. Ob 22.00 smo bili kar utrujeni in smo se odpravili spat.

V torek smo se zbrali v skupnem prostoru, kjer nas je razgibala učiteljica Klavdija. Po zajtrku smo odšli v naravni rezervat Zelenci in si ogledali prečudovito naravo z učiteljico Majo. Za kosilo je bila juha, ražnjiči in krompir. Ko smo se najedli, smo odšli v sobe na počitek. Po počitku nas je zunaj že čakal učitelj Miro, s katerim smo odšli na bližnji travnik. Tam smo pripravili vse, kar smo potrebovali za lokostrelstvo. Med fanti je največ točk zbral Aleks, med dekleti pa Ajda. Dan smo zaključili s predavanjem Kako varno v gore. Ob 21.00 smo zaključili vse dejavnosti in se odpravili na zaslužen počitek.

V sredo smo dan začeli z jutranjo telovadbo, za tem pa odšli na zajtrk. Učenci 8. a razreda so se potem v učilnici  najprej pogovarjali o Triglavskem narodnem parku ter se nato odpravili v park. Učenci 8. b razreda smo zaradi dežja ostali kar v jedilnici, kjer smo namesto vožnje s kanujem  v parih predstavili nesreče v gorah. Sledila je vožnja dva kilometra čez italijansko mejo. Po kosilu smo vsi imeli malo prostega časa, nato pa smo v jedilnici imeli učne ure. Reševali smo učne liste za matematiko, fiziko in angleščino. Po večerji smo imeli družabni večer s kvizom, ki ga je vodil učitelj Miro.

V petek smo se tako kot ponavadi zbudili ob 7.00, pozajtrkovali in začeli pospravljati sobe. Ob 9.00 smo se učenci 8. a s kolesom odpravili proti Italiji, učenci 8. b pa so se odpravili gledat naravni rezervat Zelenci. Po kosilu smo se polni lepih spominov vrnili domov.