Planinsko društvo Gorenja vas je učence našega planinskega krožka povabilo k sodelovanju na prireditvi ob tradicionalnem pohodu na Blegoš. Na povabilo smo se z veseljem odzvali. Tako smo se v nedeljo, 11. maja, podali na že 38. spominsko-rekreativni pohod na Blegoš.

Mladi planinci med počitnicami niso samo počivali, temveč so svoje planinske spomine pridno oblikovali v pesmico ali spis. Suzana Debeljak (3. a) je svoje planinske vtise spesnila, Lara Cankar (3. a) in Tilen Mrak (2. a) pa sta jih zapisala v obliki spisa. Skupaj so jih prebrali na prireditvi pred množico pohodnikov.

Kljub muhastemu vremenu nam dobre volje ni manjkalo, za kar so poskrbeli tudi ostali nastopajoči. Otrokom so čas na Blegošu polepšali tudi Jamarsko društvo Gorenja vas in Plezalno društvo Cempin iz Poljan.

Zapisali: Alenka Jelovčan in Katja Zorko

Foto: Iris Todorovič

Vtisi, ki so jih napisali učenci o planinskem krožku

Rada hodim v planine,
še posebej, ko ni zime.

Kadar zunaj je hladno,
se oblečem bolj toplo.

V planinah je zelo lepo,
kadar sonce sije na goro.

Zjutraj nahrbtnik si pripravim
in se s sošolci na izlet odpravim.

Ko na vrh prispemo mi,
lačni, žejni smo že vsi.

Zdaj korak bo bolj lahak,
ker nahrbtnik ni več težak.

Na planinski krožek dobro je hoditi,
ker se da veliko kondicije pridobiti.

Suzana Debeljak, 3. a

Planinski krožek obiskujem že dve leti. Letos sta naši vodji Alenka Jelovčan in Katja Zorko. Pri krožku mi je zelo všeč, ker obiskujemo različne hribe. En dan pred odhodom pripravim nahrbtnik, v katerem ob okrepčilu ne sme manjkati knjižica Dnevnik Mladi planinec. Pohodi mi veliko pomenijo, ker se na njih naučim marsikaj novega, ob tem pa se družim s prijatelji in sošolci. Letos mi je najbolj ostal v spominu zimski izlet na Lubnik. Bil je prekrasen sončen dan, veliko snega, na vrhu pa čudovit razgled. V prihodnje si želim še veliko izletov in nepozabnih trenutkov z družbo iz planinskega krožka.

Tilen Mrak, 2. a

Planinski krožek mi je res všeč. Odšli smo že na veliko hribov in vsi so mi bili všeč. Najboljši del je na vrhu, ko imamo dober razgled. Na vrhu si spočijemo, nato pa pot nadaljujemo v dolino. Ko pridemo na avtobus, smo vsi zelo izčrpani. Ampak vemo, da smo videli veliko novega in lepega. Seveda pa je planinski krožek super zato, ker imamo dobre učiteljice in ker nas spodbuja, da smo več v naravi.

Lara Cankar, 3. a

Najbolj mi je bil všeč izlet na Sv. Jošt. Izlet mi je bil všeč zato, ker je bilo pod mojimi nogami veliko korenin, jaz pa imam zelo rada korenine. Izlet pa tudi dolg ni bil preveč. Čeprav je malo deževalo, smo se poigrali na igralih. Odpravili smo se v dolino, kjer je bila pot še bolj zabavna kot prej. Kombi nas je odpeljal v Poljane. Izleta se bom še dolgo spominjala.

Iza Benedičič, 2. b

V letošnjem šolskem letu smo obiskali veliko hribov, in sicer Slajko, Lubnik, Jošt in danes Blegoš. Da pa smo sploh lahko, bi rada pohvalila učiteljici Katjo Zorko in Alenko Jelovčan.  Na hribih smo obiskali planinske koče in s hribov se je videlo daleč v različne kraje. V kočah smo si tudi kaj kupili, če smo imeli denar. Na Lubniku in Joštu sem bila prvič. Na Slajki sem že bila. V prvem razredu sem se že prijavila, bilo mi je všeč, zato sem se letos tudi. Rada imam hribe, zato sem planinka.

Lena Grebenc, 2. a

Pri planinskem krožku se zbiramo učenci, ki radi hodimo v hribe. Na leto obhodimo 4–5 različnih višje ležečih hribov. Učiteljice nam na poti razkažejo tudi okoliške hribe in gore. Na cilju imamo malico, potem pa se igramo. V planinsko knjižico dobimo žig. Če je na vrhu koča, kjer prodajajo spominke, jih lahko tudi kupimo. Pri planinskem krožku je lepo, saj preživljamo čas na svežem zraku. Hkrati skrbimo za zdrav način življenja ter spoznavamo lepote slovenskih hribov in gora.

Teja Čadež, 3. b

Hodimo veliko,
zaslužim si planinsko sliko.

Planinsko knjižico imamo,
zdaj ji pa še žig dodamo.

V trebuščku kruli mi,
sendvič v usta mi hiti.

Avtobus nas čaka,
vsi letimo kakor sraka.

Ana Zala Čadež, 3. a

Mi planinci smo ta pravi,
v hribe vedno gremo radi.

Naši spremljevalki sta
učiteljica Alenka in Katja iz podaljšanega bivanja.

Planinski čevlji, nahrbtnik, malica,
obvezna je oprema vsakega.

Zraven pa veselje, smeh,
spremlja nas na vseh poteh.

Lara Oblak, 3. b

Ana Marolt, 3. a

Mi smo planinci
s hribov in dolin
srečni smo vrh hribov in planin.

V nahrbtniku nosimo
jedačo in pijačo,
da se na vrhu okrepčamo.

Potem se razgledamo
in srečni vrnemo v dolino.

Domen Oblak, 2. a

Bil je lep sončen dan, ko sta me Alenka in Katja povabili na pohodni dan. Odpravili smo se na Slajko. Najprej smo se odpeljali s kombijem, nato pa smo se odpravili peš. Pot je potekala malo po poti in malo po stezicah sem in tja. Ko smo prišli na Slajko, smo se odžejali in pomalicali. Nato pa smo se še malo poigrali. Kaj hitro pa se je bilo treba odpraviti nazaj v dolino in proti šoli, kjer so nas že čakali starši. To je bil moj prvi lep planinski izlet.

Simona Fojkar, 1. a

Sem Anja  in obiskujem tretji razred Osnovne šole Poljane. Hodim na planinski krožek, kjer mi je zelo všeč. Bili smo že na Bevkovem vrhu, Slavniku in Vrhu Svetih Treh Kraljev. Vse poti so mi bile zelo zanimive. Pri krožku se družim s prijatelji, s katerimi se lahko veliko pogovarjam. Včasih se na vrhu igramo kakšno igrico. Upam, da bo še veliko zanimivih pohodov.

Anja Luznar, 3. b

V petek, 25. 4. 2014, smo se ob 13.15 z učiteljicama Alenko in Katjo z avtobusom odpeljali v Žiri. Iz Žirov smo se po gozdni poti napotili v Goropeke. Tam smo se odžejali in pot nadaljevali po gozdni poti proti Vrhu Svetih Treh Kraljev. Ves čas smo pogledovali v temno nebo in upali, da nas ne bo zmočil dež. Ko smo prišli do cerkve, smo pomalicali in se napotili v kočo. Morali smo pohiteti, ker smo bili pozni. Nato je prišel avtobus in nas odpeljal domov. Za nami je bil lep in razburljiv dan, zato smo zvečer sladko zaspali.

Zala Stržinar, 3. a

Nekega lepega sončnega dne smo se s planinskim krožkom odpravili na Slajko. Hodili smo po gozdu sem in tja, pa malo navzgor po stezah in prispeli smo na naš cilj. Čez nekaj mesecev pa smo šli na Sv. Jošt. Odpeljali smo se s kombijem, nato pa smo šli peš. Na Joštu smo se podprli z malico, malo smo se poigrali na gugalnicah in toboganu. Potem je postalo hladno in začel je pihati veter, zato smo odšli kar proti domu. Imeli smo se lepo, čeprav smo bili malo utrujeni.