Ta kulturni dan se je odvijal v ponedeljek, 15. 9. 2025. Začel se je s krajšim pohodom iz Poljan do Visokega. Celo pot sem se pogovarjal s svojim najboljšim prijateljem. Ko smo prišli do želenega cilja, smo imeli manjši odmor za počitek. Razdelili smo se po razredih in odšli vsak na svojo stran. Sprejela nas je prijetna vodička in odigrali smo nekaj prizorov. Potem smo pojedli malico, nato pa odšli z vodičem, ki nam je razložil preteklost Visokega in preteklost njegovih lastnikov.

Zdelo se mi je zelo zanimivo.

Erik Stanonik, 6. a

**************

Na Visokem je bilo še kar v redu. Na začetku smo imeli odlične delavnice, pri katerih smo se zabavali in igrali različne vloge. Nato smo odšli ven, kjer nam je vodič razlagal preteklost tega dvorca. Kasneje smo odšli v notranjost dvorca, kjer smo spoznali preteklost Ivana Tavčarja in vse njegove dejavnosti. Spoznali smo tudi Janeza Kalana in vse, kar je počel. Nato smo si nekateri privoščili še sladoled in odšli nazaj v ljubo šolo.

Peter Pisk in Oton Justin, 6. a

**************

V ponedeljek, 15. 9., smo se peš odpravili na Visoko, kjer smo imeli kulturni dan. Razdelili so nas v dve skupini. Naša skupina je najprej odšla v poročno sobo. Imeli smo delavnice, potem nam je vodič razložil zgodovino Visokega in nekaj o Ivanu Tavčarju. Ogledali smo si tudi stare kuhinjske predmete. Na koncu smo se lahko posladkali s sladoledom in se odpravili proti šoli.
Za naju je bil to zanimiv dan, ker sva spoznala zgodovino Visokega in Ivana Tavčarja.

Tine Dolinar in Urban Čelik, 6. a

**************

Na kulturnem dnevu so nama bile všeč delavnice, kjer smo igrali igrice, pantomimo in smo nastopali kot pravi dramski igralci. Z vodičem smo si ogledali notranjost ter zunanjost dvorca ter izvedeli veliko zanimivosti. Uživali pa smo tudi v hoji na Visoko.

Urban Sečnik in Val Jelovčan, 6. a

**************

Na začetku smo se zbrali v jedilnici in vzeli malico. Šli smo se obut in nato smo se odpravili na Visoko. Ko smo prišli, smo se usedli za mize in malo popili. Potem je prišel vodič in nam povedal, kje je pokopan Ivan Tavčar in še veliko več o njem (kam je hodil v šolo, kje je živel, da je razočaral svojo mamo, ker je hotela, da postane duhovnik). Potem smo šli na malico. Po malici smo šli na delavnico. Tam smo na začetku gledali, potem smo se obrnili stran in nekaj na sebi spremenili, drugi pa so morali ugotoviti, kaj si spremenil. Zaigrali smo tudi Cvetje v jeseni. Potem je bilo vsega konec in smo si lahko kupili sladoled. Nato smo se vračali proti šoli.

Maruša Bogataj, 6. b

**************

 Na začetku smo se zjutraj zbrali v jedilnici in si vzeli malico. Potem smo se obuli in šli peš do dvorca Visoko. Med potjo smo klepetali in se zabavali. Ko smo prišli, smo z učiteljico odšli pogledat grobnico Ivana Tavčarja. Povedala nam je veliko zanimivih informacij, kot na primer, da je bil Ivan Tavčar pokopan s svojim psom in svojo družino. Imeli smo tudi delavnice, ki so bile zelo zanimive. Igrali smo pantomimo in kratke dramske igre. Na koncu smo šli še hitro peš do šole.

Ana Eržen, 6. b

**************

Najprej smo se peš odpravili na Visoko. Tam smo si ogledali grob Ivana Tavčarja. Povedali so nam, kako je bil Tavčar pokopan. Nato smo šli do dvorca. Tam nas je pričakal vodič, ki nam je povedal, kako je bil dvorec zgrajen. Nato smo si dvorec ogledali. Razkazali so nam orodje in črno kuhinjo. Potem smo imeli malico. Po malici smo imeli delavnice. Na delavnicah smo se najprej šli igro, da si ugotovil razlike na sošolcu. Nato smo morali prikazati pregovor, ki so nam ga določili.

Tilen Kavčič, 6. b

 

(Skupno 26 obiskov, današnjih obiskov 26)