PRVI DAN

Sedmošolci so se 4. decembra odpravili v pravljično deželo pod Karavankami. V Centru šolskih in obšolskih dejavnost Trilobit na Javorniškem Rovtu bodo preživeli  pet dni v šoli v naravi.
Okrog enajstih smo se pripeljali in potem še malo pešačili z vso opremo do doma Trilobit, se nastanili v sobah, spoznali hišni red in dejavnosti, ki se bodo odvijale v tem tednu.
Po kosilu so se učenci razdelili v tri skupine in obiskali izvir Velikega Javornika, potoka, ki teče v akumulacijsko jezero, spoznali fosile in jih odlili v mavec. Prav  vsi pa so seznanili z osnovami teka na smučeh in si že izbrali čevlje, zato da se bodo jutri preizkusili v tej disciplini.
Po dobri večerji je sledil še mali nočni pohod, potem pa zaslužen počitek.

Se že veselimo jutrišnjega dne!

 

DRUGI DAN

Vstali smo v mrzlo zimsko jutro, pozajtrkovali in pospravili sobe. Dopoldanski čas je bil namenjen teku na smučeh in veslanju. Učenke in učenci so bili požrtvovalni. Pri teku so se preizkusili v klasični in drsalni tehniki. Prav vsi so bili pohvaljeni.
V prelepi zimski kulisi so veslali po jezeru pod domom. Kljub strogim varnostnim pravilom so se učenci zelo zabavali.
V popoldanskem času so pokazali spretnosti v izdelovanju bivakov in spoznali staro pretočno elektrarno.
Prosti čas so namenili sproščenim igram v telovadnici, družabnim igram ali pa samo pogovoru.

Danes pa ima naš sedmošolec Dejan rojstni dan, zato so se v domu še posebej potrudili in ga presenetili s torto. Dejanu smo zapeli, zatem pa se vsi posladkali.
Danes je TUDI Miklavžev večer. Ne vemo, mogoče bo obdaril tudi sedmošolce v domu Trilobit.

O tem bomo poročali jutri.

 

 

TRETJI DAN

Zbudili smo se v megleno jutro in ta megla nas je spremljala kar cel dan.
Tudi naše učence je ponoči obiskal Miklavž in jim pustil nekaj sladkih dobrot.

Po zajtrku in osnovnih informacija učiteljev smo  se z učenci odpravili na dopoldanske dejavnosti. Odšli smo do Pristave, ene od hiš Žige Zoisa, mecena in dobrotnika umetnikov, in njegovega brata Karla, ki je znan kot botanik. Po njem sta poimenovani dve rastlini, in sicer Zoisova zvončnica in Zoisova vijolica. Od tu smo nadaljevali pot proti Španovemu vrhu, vendar smo prej obrnili, si ogledali še staro kmečko arhitekturo in pomalicali. Učenke in učenci so v bližnjem potoku opazovali in določali živali, ki so jih tam tudi našli.
Učenci so imeli še dovolj energije, da so naredili velikega snežaka, se kotalili po bregu in se kepali med seboj.
Dopoldne smo zaključili s kosilom. V popoldanskem času so učenci spoznavali osnove orientacije in se sprostili z veslanjem po jezeru. Ti prizori so bili drugačni od včerajšnjih, saj  nas je ves čas spremljala megla.
Štirje učenci pa so se preizkusili v pripravi peciva in popoldne preživeli v kuhinji.

Po večerji je sledil še  gibljivi kviz. Učenci pravijo, da se imajo« fino«.

 

 

ČETRTI DAN

Če smo včeraj vsi čemerni zrli v meglo  in čakali sonca, smo bili danes zelo veseli, saj nas je že zjutraj pozdravilo sonce in kristalno čisto nebo.
Po obveznih jutranjih opravilih in zajtrku so se učenci podali na raziskovanje okolice skozi orientacijski tek. Po navodilih in z uporabo tablic je bilo dogajanje okrog doma zelo pestro. Pa s tem dopoldne še ni bilo zaključeno. Spoznali so osnovne vozle in izvedli trening v veslanju za petkovo tekmo.
Sonce je bilo zares prijetno in kar ni se nam dalo nazaj v sobe. Nekateri so izdelovali snežake, drugi klepetali, seveda pa brez kepanja tudi to dopoldne ni šlo.
Po okusnem kosilu smo spet nadaljevali delo zunaj doma. Pod snegom so učenci  nabirali zdravilne rastline in kuhali čaj. Z zavezanimi očmi in zaupanjem v sošolko/sošolca so prehodili pot na poseki in gozdu ob vrvi. Nekaj časa so se bolj spotikali, na koncu pa vseeno spoznali, da jih sošolka/sošolec ne bo pustil na cedilu.

Po večerji sledi še zaključni večer, ki bo namenjen skupinskim in družabnim igram.

 

(Skupno 1.056 obiskov, današnjih obiskov 1)