V letošnjem šolskem letu si je 2. b razred dopisoval z učenci 5. razreda iz Celja. Najprej si je vsak posameznik izbral enega učenca ter se mu predstavil. Ker smo poznali samo tiskane črke, smo s skupnim predstavitvenim pismom prosili celjske petošolce, da nam tudi oni pišejo s tiskanimi črkami.
Nato smo nestrpno čakali pisma. Nekatera pisma so bila kratka, druga dolga in čitljiva. Izmenjali smo si več pisem. Postavljali smo vprašanja, na katera so nam dopisovalci odgovorili – tako smo vzdrževali dvosmerno komunikacijo v pismih.
V drugem pismu smo zapisali več o svojem življenju doma, v tretjem smo pisali o zimskih počitnicah in snegu, v zadnjem pa o prvomajskih počitnicah ter pričakovanju poletnih. Ob novem letu pa smo vsak svojemu dopisovalcu izdelali tudi voščilnico ter vanjo zapisali lepe novoletne želje.

Učenci so se pisem vedno razveselili. Nekateri so bili presrečni, saj so se dopisovalci izredno potrudili. Se je pa žal našel tudi nekdo, ki je dvakrat napisal enako pismo. Pisma so popestrila naše ure. Učenci pa so se naučili, da je treba čitljivo pisati in potrpežljivo čakati na pismo.  

Učiteljica Maja Trček

 

(Skupno 61 obiskov, današnjih obiskov 1)