1. dan

Zima tudi tokrat kaže svoj pravi obraz. Obilica novega, dokaj mokrega snega in veter so krojili delo na snegu na današnji dan. Ko smo prispeli na smučišče, smo oblikovali skupine in do kosila že naredili nekaj zavojev v celem oz. delno zvoženem snegu. Po kosilu nam je še ostalo dovolj časa za utrjevanje znanja smučanja v ne ravno vsakdanjih razmerah. Tudi začetniki so pogumno opravili svoje prve zavoje. Po prihodu v hotel smo se namestili po sobah in si privoščili kratek počitek. Po uvodnem sestanku je sledila večerja. Po večerji pa smo se odpravili v bazen, kjer smo del časa namenili utrjevanju znanja, nekaj pa je bilo časa tudi za uživanje in sproščanje. Skratka, danes smo se na smučišču preizkusili v dokaj zahtevnih razmerah in jim bili kos, tako da optimistični gledamo naprej na lepše vreme in na še več možnosti za smučanje in nabiranje novega znanja.

*****

2. dan

Današnji dan je bil vremensko veliko bolj prijazen kot včerajšnji. Pogoji za delo so bili dopoldan dobri, občasno je delo zmotila gosta megla. To nas ni odvrnilo od smučanja, saj smo tako naredili kakšen zavoj več. Počitka danes res ni bilo veliko, saj smo po prihodu s smučanja kmalu odpravili na ogled muzeja. Spoznali smo zgodovino Cerkna in okolice in zvedeli veliko novega o pustnem dogajanju v Cerknem. Po večerji je bil čas za krajši počitek. V večernih urah pa smo namenili čas spoznavanju FIS pravil in ogledu posnetka o tehniki smučanja. Za nami je še en uspešen dan. Polni vtisov smo se odpravili spat.

3. dan

Današnji dan se je začel z izredno lepim vremenom, ki žal ni trajalo dolgo časa. Ne glede na to smo se pogumno lotili osvajanja novega smučarskega znanja, posamezni oblaki in megla nas niso zmotili. Veliko je bilo smučanja in tudi začetniki so že odsmučali v dolino. Vse čestitke učencem za hiter napredek in pogum. Po končanem smučanju se je prilegel počitek. V nadaljevanju pa smo že izvedli učno uro, tokrat angleščine. Večerni čas je bil namenjen plavanju in preverjanju naučenega plavalnega znanja ter sproščanju mišic. Dan je bil namreč zelo intenziven z veliko smučanja. Večer smo zaključili še z zaključevanjem učnih listov in smučarskega izpita in že je bil čas za spanje.

*****

4. dan

Mrzlo vreme je danes poskrbelo za idealno snežno podlago. Megla je bila bolj prehodnega značaja in nas ni ovirala pri delu. Je bilo pa dopoldan dokaj mrzlo, zato se je čaj pri malici zelo prilegel. Tudi v nadaljevanju smo vzdrževali delovno temperaturo z intenzivnim smučanjem. Po prihodu v hotel je bil na vrsti odmor. Naslednja učna ura je sledila iz matematike, ki smo jo nadaljevali še malenkost po večerji. Zadnji večer pa je bil namenjen tudi zabavi. Učenci so se sprostili ob glasbi in plesu in dokazali, da jim tudi plesni koraki niso tuji.

5. dan

(Skupno 2.207 obiskov, današnjih obiskov 1)