1. dan

Po dolgih počitnicah je končno prišel tudi dan odhoda v šolo v naravi. Prvi dan nas je spremljalo lepo vreme in prijetne temperature. Po ogledu Luke Koper smo se odpravili na Debeli rtič in se hitro nastanili. Po kosilu in kratkem počitku je že sledila prva učna ura v borovem gozdičku in za tem tudi popoldansko kopanje. Po večerji smo si ogledali okolico zdravilišča in tudi nekoliko širše in pri tem ujeli še sončni zahod. Ker pa je za nami naporen dan, je sledila priprava na spanje, pred tem pa ni manjkala niti pravljica.

2. dan

Dan smo začeli aktivno in sicer z jutranjo telovadbo v borovem gozdičku. V času učnih dejavnosti nas je obiskala vrtnarka, ki nam je razkazala park in predstavila vse, povsem običajne in tudi bolj nenavadne rastline, ki jih najdemo v parku. Predstavitvi je prisluhnila tudi veverica, ki je že nabirala lešnike za zimo. Kljub nekoliko hladnejšemu vremenu smo nadaljevali s plavanjem na zunanjem bazenu in osvajali nova znanja. V času počitka pa je bil čas tudi za prebiranje pošte. V večernem času smo izvedli športne aktivnosti in našlo se je tudi nekaj časa za ples. A fantje so imeli kar nekaj treme in so le stežka stopili na plesišče med tem ko so se dekleta takoj postavila v prvo vrsto in družno zaplesala. Tako smo sklenili drugi dan.

no images were found

3. dan

Še en lep in topel dan je bil kot naročen za delo na bazenu. Topli sončni žarki so nas ogreli po plavanju, tako da ni bilo težko zdržati v vodi. Počasi se že pripravljamo, da bomo osvojeno znanje tudi preverili. Preostanek časa pa je bil namenjen učnim aktivnostim, ki so potekale na obali in deloma tudi v učilnici, kjer smo posvetili čas predvsem ročnim spretnostim. Večer pa je bil zopet v znamenju športnih aktivnosti in priprave na jutrišnji izlet v Piran.

4. dan

Težko pričakovan izlet v Piran se je končno zgodil. Ogledali smo si mesto in spregovorili o zgodovini slovenskega turističnega bisera. Potem smo si ogledali še akvarij, ki vsakič znova ponuja na ogled kaj zanimivega. Preostali čas smo izkoristili za nakup daril in seveda za sladoled. Popoldne se je pokazalo tudi sonce in naredilo prijetno vzdušje na bazenu. Učenci so bili pri osvajanju delfinčkov uspešni. A je ostalo še nekaj dela, če bomo želeli doseči tudi kakšnega zlatega delfinčka. Ker se pa bliža zaključek šole v naravi, smo nekaj časa posvetili pripravam na jutrišnji zaključni večer. V kolikor bodo ugodne vremenske razmere, pa nas jutri čaka še kratka vožnja s kajakom.

no images were found

5. dan

Po jutranjem rahlem dežju smo imeli v nadaljevanju izvrsten dan. Zopet je sledilo delo na bazenu in izpopolnjevanje plavalnih tehnik ter priprava na še zadnja testiranja. V času učnih aktivnosti so imeli učenci tudi čas za izdelke, ki jim bodo v spomin na šolo v naravi. Ker  smo uspešno delali, so si učenci prislužili še nagrado in sicer vožnjo s kajakom. Nekateri so zelo hitro obvladali veslanje, drugi malo kasneje, a so vseeno vsi sedli v čoln in odveslali v okolico. To je bila prijetna popestritev dogajanja na bazenu in vsem v veliko veselje, celo tako, da so se pojavili žulji na rokah. A naše delo se počasi zaključuje, zato smo izpeljali še zaključni večer. Sobe so se predstavile in podelili smo nagrade za najbolj urejeno in disciplinirano sobo. Letos je bila to fantovska soba, kar se je do sedaj dogajalo redko. Sledil je še kratek zabavni program in končno tudi nočni počitek.