To pa je bil res dan, poln glasbe – od kviza, spoznavanja inštrumentov, pogovorov o koncertnem bontonu do skupinskega dela in izdelovanja risb, stripov in plakatov o obnašanju na koncertih. Sredi vsega tega pa še vrhunec – koncert v telovadnici za vse učence!
Že prva točka koncerta je poskrbela, da smo se začeli pozibavati v ritmu pesmi Od višine se zvrti. Zaigral nam jo je šolski ansambel, besedilo pa je prelepo zapela devetošolka Tjaša. Poželi so viharen aplavz.
Nato so nam odlična pevka Marta Zore, kitarist Tim Draksler in bobnar Grega Plamberger na sproščen in zabaven način priredili popotovanje med glasbili, glasbenimi zvrstmi in celo paleto vokalnih in inštrumentalnih zvokov. Glasbenikom se je pridružil dramski igralec Gojmir Lešnjak – Gojc, ki nam je nadvse zanimivo približal različne pesmi in poskrbel, da smo vsi sodelovali pri petju in ustvarjali ritmične vzorce. Poudaril pa je tudi, da pri pesmih ni pomembna le glasba, ampak tudi besedilo.
Po koncertu so nastopajoči delili tudi avtograme.
Dan je bil nadvse ustvarjalen, zabaven in predvsem drugačen od ostalih šolskih dni.
Bilo je odlično!
Navdušenje učencev vseh starosti kar kipi iz spodnjih izjav. Preberite.
Za uvod – skupinsko delo
Reševali smo kviz o glasbilih, potem smo se pogovarjali o bontonu na koncertih. Nato smo izdelovali plakate na to temo. (Tine, 4. b)
V parih smo risali stripe o vsem, česar se na koncertu ne sme delati, npr. da na koncertu ne smeš jesti, kako se obnašati, če zamudiš. Midve sva narisali strip o zamujanju na koncert. (Tjaša in Katja, 5. b)
Kviz o glasbilih in glasbi je bil zanimiv, nekatera vprašanja so bila lažja, druga težja, pri nekaterih smo malo ugibali. Smo pa med seboj lepo sodelovali. (Lovro, 6. a)
Najprej kviz – razdeljeni smo bili v skupine štirih ali petih, odgovarjali smo na vprašanja iz snovi prejšnjega leta. Kasneje smo govorili o bontonu na koncertu. (Ajda, 7. a)
O koncertu
Všeč mi je bilo, ker smo na koncertu sodelovali, peli … Že na kulturnem dnevu v Sorici smo spoznali činele in afriški boben … Bobni so mi všeč, ker ustvarjajo ritem in so glasni. (Urban, 1. a)
Odlično je bilo, ko so razbijali z bobni, ker smo peli. Najbolj všeč sta mi električna kitara in sintentizator, ki lahko oponaša različne zvoke. Sama znam na klavir zaigrati Kuža pazi. (Zala, 1. b)
Lahko smo peli, sodelovali, nastopali. Všeč so nama bobni, sintetizator, električna kitara … Zelo smešna je bila čarovniška pesem. (Sara in Kaja, 2. a)
Bilo je zabavno, ker smo vsi peli in sodelovali. Električna kitara in bobni – to je bilo super. (Jakob, 2. b)
Vse je bilo super, sploh različni načini igranja, petje in tekmovanje v petju. (Sara, 3. a, in Alenka, 3. b)
Krasno je bilo, ker je bilo zelo glasno – nekaterim je celo odmevalo v ušesih in so si jih morali zatisniti. Spoznali smo nekaj novih inštrumentov pa sošolec Jakob je šel na oder! Čarovničina pesem je bila super, tudi pesem Policaj je palicaj je bila dobra, ker smo vsi peli. (6. a razred)
Gojc je dobro predstavil in zapel vse zvrsti – tudi džez. Sploh ni bilo dolgočasno! (Matevž, 9. a)
Bilo je v redu, ker smo slišali različne inštrumente, različne zvrsti, zanimivo je bilo za učence vseh starosti. Pa naša glasbena skupina je dobro nastopala! (Ajda, 9. b)
Vse je bilo v redu – kviz, koncertni bonton … Veliko o tem smo že vedeli. Koncert je bil v redu, ker je bil drugačen od pričakovanega. Bolj podrobno smo spoznali različne tipe bobnov, poslušali različne zvrsti glasbe, tudi ljudsko. Mlajši učenci so sploh navdušeno sodelovali, tudi nas starejše je kakšna pesem s svojim ritmom zelo pritegnila. (Lara, 9. b)