1. dan

Iz Poljan smo štartali smo ob 8. uri. Ob 11h smo prispeli v CŠOD Peca. Pojedli smo malico in imeli čas za športne igre. Malo po 13. uri smo imeli že kosilo. Prosti čas smo ponovno izkoristili za športne igre. Potem je prišel čas za Lov za zakladom – iskanje zaklada z navigacijsko napravo oziroma orientacijo v naravi. Po večerji smo se odpravili na večerni pohod. Nato smo se pripravili za spanje- vmes pa zapisali še tole.

Fantje iz sobe Perkmanjdeljc: Nik, Tadej, Krištof, Nejc, Žan, Đorđe, Jernej in Luka.

Fantje iz sobe Kralja Matjaža: Aljaž, Matevž, Luka, Lovro, Jernej in Gal si bodo poleg kosila najbolj zapomnili geološke delavnice, kjer so spoznavali geološke značilnosti Koroške in značilnosti Geoparka Karavanke, igranje odbojke in večerni sprehod, kjer nas je pozdravil dež, sončni zahod in mavrica.

Še vedno polni energije so se umili in počasi, počasi odšli spat.

2. dan

Zjutraj nas je zbudila glasba. Pospravili smo sobo in si pripravili za jutranjo telovadbo (katere nihče ni hotel imeti). Po odličnem zajtrku smo se odpravili na učno uro disko golfa – metanja diskov v koš. Vsem se je zdelo super zanimivo. Diski so bili različno težki in imeli so različne robove za različno dolge razdalje. Po končani učni uri smo imeli kratek odmor. Kmalu po tem smo se naučili veliko o vozlih. Vsi smo bili zelo zainteresirani. Dan se je nadaljeval z razdelitvijo v dve skupini, ena je odšla na lokostrelstvo, druga pa na nogometni biljard. Pri lokostrelstvu smo se seznanili z deli loka in pravilni drži loka in streljanju. Nogometni biljard je bila nova in zanimiva igra za nas. Po večerji in počitku je napočil čas za večerne igre. Malo smo se še podružili in se pripravili za spanje.

Dekleta iz sobe KNAP: Nina, Jerca, Sima, Nika in Klara.

Dekleta iz sobe POB: Nina, Žana, Eva, Ema in Tija so dan doživele takole…

Glasba, ki nas je zjutraj zbudila je za ta CŠOD že tradicija, za nas pa nekoliko nenavadno bujenje. Hitro smo se oblekli in se z jutranjo telovadbo dokončno prebudili. Preizkusili smo se v športnem plezanju in poznavanju vozlov in se kasneje soočili s plezalno steno. Kasneje smo se preizkusili v igri disk golf.

Popoldan pa je bil namenjen učenju veščin prve pomoči. Na lutkah smo preizkusili oživljanje. Zvečer je sledila še zabava skozi različne športe ni družabne igre.

3. dan

“Najbolj zakon je bil pustolovski park!” Nina Habjan in Žiga Dolenec.

“Pustolovski park in pica za večerjo zmaga!” Žana Eržen.

“Pustolovski park – zelo epsko!” pravi Luka Košir.

Aljaž Radoševič pravi: “Bilo je pustolovsko.”

Tinkara Guzelj Klemenčič se je strinjala, da je bila najboljša dogodivščina v pustolovskem parku.

Katjuša Bogataj je na kratko pokomentirala, da je bilo zelo zanimivo.

Klara Jelovčan je dodala, da je bilo zelo duhovito.

Nika Božnar je bila zelo jedrnata: “Fajn!”

Gašper Markovič je bil navdušen nad kuharjem, saj je posebej zanj pripravil večerjo.

Nejc Poljanšek je izpostavil večerno animacijo pantomima, pravi, da je bila poleg večerje najboljše doživetje današnjega dne. Mnenju so se pridružile dekleta Nika Rupar, Lana Šikovec in Ema Krek.

Jerca Gantar je povedala, da ji je bil pustolovski park všeč, ker si moral premagovati lahke in težke ovire.

Vtise z današnjega dne so učenci danes podali našim novinarkam Lani, Jerci, Niki, Katji, Kori in Tini iz sobe AVŽNGA in Ester, Tinkari, Zarji, Emi, Ivani, Blažki, Katjuši in Ani iz sobe ALENČICA.

4. dan

Dragi vsi, jutri se 7. razred vrača s šole v naravi. Smo polni vtisov in jih z vami še nekaj delimo.

Nejc Poljanšek:” Najbolj mi je bil všeč smuti iz kopriv in nabiranje kopriv.”

Tinkara Guzelj Klemenčič: “Najbolj sem uživala v tekmovanju v disk golfu.”

Zarja Mlinar: “Najbolj mi je bila všeč zaključna zabava in dirka enduro kolesarjev.”

Krištof Pisk: “The best je bila dirka kolesarjev.”

Blažka Jesenko: “Tekma in vlakec na zaključni zabavi.”

Žan Božnar: “Najbolj mi je bil všeč večer za naj frizuro.”

Jerca Gantar: ” Najbolj všeč mi je bilo, ko smo gledali dirko s kolesarji in ko smo imeli zabavo, na kateri smo skoraj izgubili glas.”

5. dan

Z učenci smo preživeli čudovit teden poln raznolikih dejavnosti, zabavnih dogodivščin in čudovitih doživetij. Domov se vračamo polni lepih vtisov.

(Skupno 1.558 obiskov, današnjih obiskov 1)