V 4. razredu smo se z učenci pri pouku naravoslovja pogovarjali o našem telesu, natančneje o naših zobeh. Ugotavljali smo, kaj o skrbi za čiste zobe že vemo, kako zanje skrbi vsak sam ter kaj bi bilo dobro še narediti, da zdrave zobe obdržimo čim dlje. Da bi o tej temi izvedeli še kaj več, smo v razred povabili Jožico Rant, izvajalko zobne preventive na naši šoli. Učenci z njo enkrat mesečno čistijo zobe, vsakič pa jim, glede na čistočo njihovih zob, podeli tudi poseben znak.

Pri uri naravoslovja smo tako imeli pravo predavanje o zobeh. V uvodnem, teoretičnem delu smo spoznali, kako zobje rastejo, kako se imenujejo, kakšna je njihova naloga, različne bolezni zob ter kako lahko zanje kar najbolje poskrbimo. Vse to smo si lahko ogledali tudi na nazornih fotografijah, ob katerih so se učenci načudili ter se ob primerih neumitih ter gnilih zob tudi zgražali. Ugotovili so, kako pomembno je, da zobem posvetimo potrebno pozornost.

V drugem, praktičnem delu so se učenci razdelili v štiri skupine.  Vsaka skupina je imela svojo dejavnost. Na prvi postaji so učenci s pomočjo posebnih ogledal opazovali svoje zobe ter ob tem barvali shemo glede na zobe, ki jih imajo v ustih.  Na drugi postaji so se skupaj z izvajalko zobne preventive učili pravilnega nitkanja zob. Na tretji postaji so se s pomočjo računalnika in računalniške igrice postavili v vlogo zobozdravnika, ki popravlja zobe. Na četrti postaji pa so se lahko sprostili in uživali v igri zobozdravnika na modelu zob ter imeli na voljo pripomočke, ki jih uporabljajo pravi zobozdravniki. Učenci so izvedli dejavnosti na vseh postajah ter pri tem neizmerno uživali.

Upamo lahko le, da so se iz omenjenih dejavnosti in predavanja naučili čim več ter da bodo vse to prenesli v svoje vsakdanje življenje.

 

Andreja Burjek

 

no images were found

(Skupno 31 obiskov, današnjih obiskov 1)