Kako je biti učitelj? Kakšen je občutek, ko učencem razlagaš snov, pregleduješ domačo nalogo, jih miriš, ko klepetajo? To izkušnjo je dobilo nekaj učencev, ki so se za nekaj šolskih ur postavili v vlogo učiteljev. Poučevali so angleščino, slovenščino in matematiko. Na izvedbo učnih ur so se vnaprej dobro pripravili in izpeljali odličen pouk. Bilo je zanimivo, zabavno in drugačno od običajnih ur. Zagotovo ponovimo še kdaj.
Kar 18 mladih učiteljic je poučevalo svoje sošolce, pridružila pa sta se jim tudi dva mlada učitelja.

KAJ SO UČENKE IN UČENCI POUČEVALI, KAKO SO SE IZKAZALI? Preberite.

SLOVENŠČINA 6. razred – PONOVITEV IN UTRJEVANJE SNOVI (besedna družina, velika začetnica) – Liza Strel, Nuša Jančič, Loti Kos, Vanessa Rakovec, Maruša Šubic in Larisa Justin

SLOVENŠČINA 7. razred – STAVČNI ČLENI – Tija Kisovec, Ema Kržišnik in Gal Kos

ANGLEŠČINA 8. razred – PONOVITEV IN OBRAVNAVA NOVE SNOVIA Lucky Discovery (bralno in slušno razumevanje) – Julija Strel in Ajda Ficko
Nekaj vtisov učenk in učencev po učni uri
Poslušali smo posnetek in reševali naloge.
Ajda in Julija sta pripravili zelo zanimivo uro angleščine, saj sta se v vlogo kar dobro vživeli. Bilo je zabavno, poučno in zanimivo.
Všeč mi je bilo, ker nista bili strogi.
Fino je bilo, ker sta bili Ajda in Julija kot pravi učiteljici, le da sta več govorili po slovensko in se več smejali.
Pouk, pri katerem učenci učijo učence, se mi zdi zanimiv. To bi lahko še kdaj ponovili, saj je snov tudi na ta način čisto dobro razložena.
Zabavna ura, všeč sta mi bili tudi učiteljici.

ANGLEŠČINA 8. razred PONOVITEV IN OBRAVNAVA NOVE SNOVIStories – Survival – HATCHET (bralno in slušno razumevanje) – Zoja Klemenčič in Lara Trček
Všeč mi je bilo, saj sta Zoja in Lara zelo dobro razlagali.
Učiteljici sta dajali jasna navodila, bila je tišina in sem vse razumela. Med takimi urami zelo veliko naredimo, še bi jih ponovila.
Čisto v redu se lahko učimo tudi pri urah, ko učenci učijo učence.
Všeč mi je bilo, da smo snov obravnavali na preprost način.
Ura angleščine je zelo hitro minila, z veseljem bi imela več takšnih ur.
Bilo je zabavno. Pisali smo v zvezek in si ogledali posnetek. Bil je malo strašljiv, a v redu.
Zelo zanimivo, ni bilo veliko pisanja.

SLOVENŠČINA 8. razred – PRIDEVNIK (obravnava nove snovi) – Ivana Pisk in Mirjam Božnar
Ivana: »Pri uri slovenščine je bilo kar v redu, ko sva z Mirjam učili. V redu je bilo, ker so bili učenci pridni.«
Mirjam: »Všeč mi je bilo, ker sem se preizkusila v vlogi učiteljice. Bilo je zelo zabavno, ura pa je bila sproščena in je hitro minila.«
Ura z Mirjam in Ivano se mi je zdela zelo zanimiva, saj je bilo drugače kot z učiteljico pred tablo. Pokazali sta, da je delo učiteljev lahko tudi zelo težko, saj morajo biti pripravljeni za vsako uro in spodbujati ter miriti učence.
Ura je bila zabavna in zanimiva, saj sta jo prvič vodili učenki. Zdi se mi zelo koristno, da dobimo tako priložnost, saj nam lahko pomaga pri izbiri poklica ali nadaljnjega šolanja. Upam, da bo še več takih ur, saj so mi zaenkrat prav všeč.
Pouk, pri katerem učenci učijo učence, se mi zdi zelo zanimiv. Snov je čisto v redu razložena tudi na ta način.
Bilo je super. Da, bilo je drugače. Lahko bi tak pouk imeli še kdaj.
Zdelo se mi je dobro, saj učiteljici nista bili strogi. Ampak dali sta preveč naloge.
Poučevanje na tak način mi je všeč, saj sta se sošolki zelo potrudili in dobro razložili snov. Pogledali smo tudi zanimiv posnetek, na katerem je bil zelo enostavno predstavljen pridevnik. Super je bilo, da sta pomagali, ko smo delali vaje in je vsak lahko prišel na vrsto.
Zelo mi je bilo všeč, ker je bilo malo drugače. Bilo je tudi zelo zabavno, ker je bila učiteljica v vlogi učenke, učenki pav vlogi učiteljice.
Ura se mi je zdela zabavna, veliko smo se smejali. Mogoče je bilo preveč naloge.

SLOVENŠČINA 9. razred – PREVERJANJE ZNANJA – SKLADNJA (stavčni členi, podredno zložena poved) – Mojca Krajnik in Iris Zver
Mojca: »Poučevanje sošolcev skupaj z Iris mi je bilo v veselje, čeprav so bili malo neresni. Bilo pa je zanimivo. Tudi naša učiteljica slovenščine se je tisto uro obula v copate učencev in videlo se je, da je uživala.«
Iris: »Dve učenki sva poučevali sošolce, naša prava učiteljica pa je bila učenka. Zelo se mi je zdelo zabavno in hkrati nerodno. Bilo je malo čudno, saj s tem res nimam izkušenj. So se mi pa učitelji malo zasmilili. Najini učenci so bili namreč zelo glasni. Bilo pa je fino, izkušnja se mi je zdela zelo zanimiva.«
Ura z »drugačnima« učiteljicama mi je bila kar všeč, ker je bilo fino imeti uro, ki ni vsakdanja, ampak drugačna. Učiteljici sta bili kar prijazni, nova sošolka Bernarda pa še bolj.
Bilo je zabavno, zanimivo, predvsem pa smešno. Vmes smo se smejali. Mojca in Iris sta dobro opravili učiteljsko delo, saj sta se morali kar truditi, da sta nas preglasili in da smo ubogali.
Ura se mi je zdela zanimiva, drugačen način mi je bil všeč in učiteljici sta bili zanimivi. V celi uri sicer nismo dokončali preverjanja, saj smo veliko govorili. Pa vendar sem veliko ponovil, da se je bilo potem lažje učiti.
Taka ura se mi zdi zelo dobra ideja in bilo bi dobro, če bi to naredili še kdaj.
Ura je bila zelo zabavna. Všeč mi je bilo, da sta bili učiteljici drugačni, ker tudi bolj razumeta, kaj razumemo mi in česa ne, kje delamo napake in zakaj.
Zelo zanimivo in zabavno, saj sta se sošolki dobro vživeli v vlogo učiteljic.

MATEMATIKA 7. razred – RAVNO ZRCALJENJE ČEZ PREMICO IN ZRCALJENJE ČEZ TOČKO – Žan Božnar, Klara Jelovčan in Blažka Jesenko
Blažka: »Ko sem bila učiteljica, mi je bilo zelo dobro. Če bi še enkrat poučevala, bi bila bolj stroga in pa pripravila bi se za celo šolsko uro, ne le polovico. To bi rada še ponovila, zato priporočam tudi drugim sošolcem in sošolkam.«
Žan: »Poučevati mi je bilo všeč. Učni list sem naredil sam. Drugič bi želel poučevati še več časa, da bi rešili učni list v celoti. Izvesti učno uro se mi ni zdelo težko.«

 

(Skupno 410 obiskov, današnjih obiskov 1)