1. dan

Novo šolsko leto se je začelo. Kljub ne najbolj spodbudnemu vremenu smo uspešno izvedli prvi dan. Ogled Luke Koper je bil zanimiv in poučen. V popoldanskem delu so se učenci pogumno podali v vodo in pričeli z osvajanjem plavalnega znanja ali pa nabiranjem kondicije. Kljub ne tako topli vodi so vztrajali in opravili celotno popoldansko plavanje. Po večerji se je pojavilo nekaj kapljic dežja, ki so malenkost spremenili naše načrte. Kljub temu smo uspeli izkoristiti čas in si ogledati prelep sončni zahod. Po urejanju delovnega zvezka pa je sledila še priprava na spanje in težko pričakovana pravljica. Nekateri so bili že pošteno utrujeni.

*****

2. dan

Za dobro jutro smo najprej odšli na svež zrak in poskrbeli, da smo se resnično prebudili. Kajti današnji dan je bil zelo naporen. Po zajtrku je sledila učna ura in ogled parka z vrtnarjem, ki je predstavil vsaj dva ducata rastlin in dreves, ki resnično lepo uspevajo v zdravilišču. Sledilo je dopoldansko plavanje v še nekoliko mrzli vodi. Tekom dneva se je tudi morje začelo segrevati in topli sončni žarki so nas že vabili na prosto. Po kosilu in kratkem počitku so učenci izdelovali izdelek in se predvsem urili v ročnih spretnostih. Nadaljevanje je bilo zopet bolj športno obarvano. Sledilo je plavanje in zvečer še športne aktivnosti. Tudi današnji dan smo zaključili z umivanjem zob in s pravljico po izboru učencev.

******

3. dan
Tudi današnji dan smo začeli z jutranjo telovadbo, ki pa je bila danes nekoliko krajša, saj nas je v nadaljevanju čakal izlet v Piran. Na barko smo se vkrcali na sosednjem pomolu in po dobri uri smo si že ogledovali akvarij in zanimive ulice, ki obdajajo Tartinijev trg. Pogled na Triglav je bil odličen. Ob koncu obiska Pirana smo si privoščili še kepico ali dve sladoleda in že se je bilo potrebno vrniti nazaj na Debeli Rtič. Popoldanski del smo tudi danes obogatili z igro v naravi. Toplo sonce je poskrbelo za brezskrbno uživanje in nabiranje novega plavalnega znanja v bazenu kot tudi v morju. Večer je bil tudi danes namenjen športu in aktivnostim na prostem. Športne igre in aktivnosti po izbiri učencev so poskrbele za zaključek še enega zanimivega dne. In kakšen je to bil, prvi šolski dan.

*****

4. dan

Še en dan z obilico sonca a tudi nekaj vetra se je počasi zaključučil. Posebnost današnjega dne je bila vožnja s kajaki. Učenci so se po uvodni predstavitvi učitelja pogumno lotili veslanja. Nekateri so bili bolj uspešni, drugi manj, a vsi so zmogli opraviti zadano razdaljo na vzvalovanem morju. Tudi pri tej dejavnosti se je izkazalo, da je potrebno imeti kar nekaj kondicije v borbi z vetrom in valovi. Učenci so bili navdušeni in marsikdo je premagal svoje strahove. Današnji dan pa je bil poseben tudi zato, ker smo imeli zabavno zaključni večer malo drugače. Z različnimi igrami smo se na zadnji večer poveselili in tudi malo zaplesali. Zabavni večer je zelo hitro minil in že smo se, polni lepih vtisov, odpravljali na zaslužen počitek. Nočni počitek bo več kot dobrodošel, saj nas jutri čaka še zadnji dan in preverjanje, kako uspešni smo bili pri osvajanju plavalnega znanja.

5. dan

(Skupno 1.618 obiskov, današnjih obiskov 1)