PONEDELJEK, 7. junij

Srečno smo prispeli v CŠOD Bohinj, kjer so nas lepo sprejeli in namestili. Prvi popoldan smo namenili nekaj šolskim aktivnostim, informacijam o preživetju v naravi, zvečer pa opravili večerni (nočni pohod).

Svoje zapise o posameznih dnevih bo v nadaljevanju z vami delila Tadeja Osredkar, učenka 8. a.

Okrog 11. ure smo prispeli v CŠOD Bohinj. Pozdravil in sprejel nas je vodja. Odložili smo prtljago in šli do garderob, potem pa v jedilnico, kjer smo imeli predavanje in dobili navodila. Ob 13. uri smo imeli kosilo – juho, meso, krompir, solato ter jabolčni sok. Po enournem počitku  smo učenci 8. a imeli dopolnilni pouk fizike, saj v sredo pišemo test.
V sobah smo lahko počakali do večerje, z Emo pa sva šli tudi do igrišča, kjer so fantje igrali nogomet. Ker smo bili že kar lačni, smo se res razveselili večerje.

TOREK, 8. junij

Prišel je nov dan, ponoči pa smo odlično spali. Zjutraj smo najprej šli na telovadbo – najprej peš do manjšega pomola, nato smo naredili vaje. Malo smo še občudovali prelepo Bohinjsko jezero. Po zajtrku smo imeli na sporedu vožnjo s kanuji. V vsakem kanuju smo bili trije – Mojca, Manca in jaz smo bile skupaj. Res je bilo fajn!

Popoldne smo streljali z loki, zvečer pa smo se sladkali z odličnim sladoledom v Ribčevem Lazu.

SREDA, 9. junij

Zjutraj smo kot ponavadi zajtrkovali kosmiče, lahko pa smo si izbrali tudi pašteto, marmelado ali med. Po zajtrku smo pisali test iz fizike; kdor je test odpisal hitreje, je lahko odšel na igrišče igrat nogomet ali pa na teraso igrat namizni tenis. Okrog pol enajstih smo A razred odšli še na kolesarjenje skozi Ribčev Laz pa vse do Bohinjske Bistrice. Ko smo se vrnili, smo imeli kosilo in nato uro in pol počitka. Po počitku smo se spoznavali s preživetjem v divjini, kjer smo izvedeli za veliko načinov, kako se lahko zunaj še drugače znajdemo.

ČETRTEK, 10. junij

Danes je naš predzadnji dan v Bohinju.
Takoj po zajtrku je A razred imel orientacijo, B razred pa plezanje. Na orientaciji smo se najprej naučili, kako na kompasu poiskati azimut, nato pa je prišel tekmovalni del, kjer smo tekmovali najprej po rumeni ter nato še po rdeči progi in iskali točke. Zmagala je ekipa Sokoli (Dominik, Ema, Miha in Blaž) s časom 28 minut. Naša ekipa Pink-Ponk (Nuša, Jerca, Hana in Tadeja) je osvojila tretje mesto s časom 58 minut – rezultati v minutah so bili seštevki časov, ki smo jih porabili na obeh progah.

Najbolj zanimiv del današnjega dneva pa nas čaka zvečer, saj bomo imeli cirkus.

PETEK, 11. junij

Zjutraj smo se zbudili in tokrat nismo imeli telovadbe, saj je prišel čas za pakiranje. Spakirali smo ter pregledali, če je vse pospravljeno, ali še kje leži kakšna smet, papirček … Kovčke smo odnesli do dvigala, da jih je receptor odnesel na recepcijo, kjer smo jih ob odhodu prevzeli. Nato smo šli še na zajtrk. Po zajtrku se je odvila še zadnja aktivnost, in sicer ogled korit Mostnice. Najprej smo šli peš do Ribčevega Laza, nato okrog jezera, čez pašnik, skozi gozd, čez Hudičev most in seveda skozi korita. Tam smo pomalicali sendviče in se vrnili nazaj v dom, kjer nas je že  čakalo kosilo. Potem pa – smo se počasi odpravili proti izhodu in nato na avtobus.

Meni in mislim, da tudi ostalim, je bilo reees dobro pa tudi veliko smo se naučili.

Tadeja Osredkar, 8. a

(Skupno 1.802 obiskov, današnjih obiskov 1)