Učenje komunikacijskih veščin je bila osrednja tema 2. mednarodnega tabora Pletemo niti mreže s prijazno besedo, na katerem je sodelovalo 25 Unescovih šol , 7 mediacijskih in 9 šol iz tujine. Učenci iz tujine so se spoznali šele na poti v Slovenijo, povezalo pa jih je obisko­vanje dopolnilnega pouka slovenskega jezika v Švici, Kneževini Lihtenštajn in iz Predarlskega v Avstriji.

Po uvodnem pozdravu s kulturnim programom so se udeleženci srečanja razvrstili v 10 dela­vnic, v katerih je potekalo učenje veščin vrstniške mediacije, ki so temelj učinkovite komu­nikacije.

Po kosilu so sledile športno-ustvarjalne delavnice na zunanjih površinah šole, ki so bile namenjene sprostitvi, za njimi pa se je delo nadaljevalo s socialnimi igrami v razredu.

Srečanje se je končalo s prireditvijo v telovadnici šole ob 17.00. Program so sou­stvarili učenci šolske dramske skupine Tampatu in učenci iz tujine. Prav na koncu pa so sodelujoči mentorji in učenci prejeli priznanja za sodelovanje.

Sledilo je še druženje v jedilnici ob drobnih prigrizkih in pecivu, dogajanje pa je spremljala glasbena skupina Gozdnik.

 

Mednarodnega tabora v Osnovni šoli Griže sta se udeležili tudi dve učenki naše šole, Ana Stržinar in Brigita Ferlež. Spremljala ju je učiteljica Darinka Nagode.

 

Brigita je zapisala:

V četrtek,  11. oktobra, smo z Ano Stržinar ter učiteljico Darinko odšle v Griže, kjer smo se udeležile projekta Unesco na temo vrstniške mediacije. Ko smo prispele, je v telovadnici bila začetna prireditev. Tam smo se razdelili v skupine. Vsaka skupina je odšla v svojo učilnico. Tam smo se spoznali, se pogovarjali in spoznavali druge preko različnih iger. Najbolj mi je bila všeč igra Karoline ter Sanje, ki je bila malce težja. Imela sem se zelo dobro, posebej zato, ker sem spoznala nove prijatelje.

 

Brigita Ferlež, 7. a

 

 

 

(Skupno 30 obiskov, današnjih obiskov 1)