1. dan

In smo začeli. Po oblikovanju skupin smo že začeli s prvimi zavoji na odlično pripravljenih progah. Lepo vreme je bilo kot nalašč za učenje smučanja, poleg tega je bilo še toplo. Po kosilu je čas hitro minil in že smo se odpravili v hotel in se namestili. Po uvodnih informacijah smo se seznanili še s FIS pravili. Po večerji smo posvetili še plavanju in sprostitvi. Dan je hitro minil in upamo še, da bo tako tudi v prihodnjih dneh.

*****

2. dan

Po spodbudnem začetku nam je danes načrte prekrižal dež. Namesto na smučišče smo odšli v bazen ter izkoristili čas in pogoje za utrjevanje znanja plavanja. V nadaljevanju smo se posvetili še FIS pravilom in predstavitvam. Pred kosilom smo imeli še ravno prav časa, da smo obiskali muzej in si ogledali zbirko, ki prikazuje življenje na Cerkljanskem nekoč in Laufarijo. Po kosilu pa je bilo nekaj več časa za druženje in igre. V popoldanskem času smo nadaljevali s plavanjem in pripravami na jutrišnje preverjanje. Večer je minil v znamenju učnih dejavnosti in družabnih iger ter pričakovanju jutrišnjega dne, ko se zopet odpravimo na sneg osvajat nova znanja.

3. dan

Današnji dan je bil spet tisti pravi. Sončno in dokaj toplo vreme je bilo idealno za osvajanje smučarskega znanja. Prav tako je bila podlaga, sicer sprva nekoliko bolj ledena, kasneje idealna za delo.  Vse skupine že lepo napredujejo in raziskujejo nove proge in dele smučišča. Popoldanski del smučanja je minil kot bi mignil in že smo se morali vrniti v hotel. Nadaljevali smo s preverjanjem plavanja. Po toliko dejavnostih smo bili prijetno lačni, zato smo se odpravili na večerjo. Tokrat je teknila tudi sladica.  V večerni del smo vključili še učno uro matematike in nekaj družabnih iger.  Počitek se je že zelo prilegel in zato smo se odpravili spat.

*****

4. dan

5. dan

(Skupno 1.220 obiskov, današnjih obiskov 1)