PONEDELJEK: Prvi dan je za nami
Našo šolo v naravi na Medvedjem Brdu smo začeli z razvrščanjem v sobe. Ko so bile vse potovalke na svojih mestih, se je utrip šole v naravi dodobra začel. Prva preizkušnja s pospravljanjem v omare in urejanjem ležišč je bila dokaj hitro in uspešno opravljena. Toda bodo tretješolci znali obdržati red v omarah in sobah? V družbi sošolcev in prijaznih učiteljev Doma Medved smo popoldne preživeli v gozdu, v večernih urah pa skozi teleskop opazovali luno. Po večerni pravljici so prav vsi težko pričakovali noč v družbi svojih sošolk in sošolcev. Sedaj, ko nastaja tale zapis, pa so oči naših učencev že tesno zaprte.
******************************************************************************************************
TOREK: Dom Medved z okolico in tretješolci iz Poljan
Prebudili smo se v sončno jutro. Daleč naokrog se je razlegala tišina, le Dom Medved je postajal vedno bolj »živ in aktiven«. Pravzaprav ne dom, pač pa učenci, ki v teh dneh bivajo v njem, saj so nestrpno pričakovali, kaj jim bo prinesel drugi dan šole v naravi. V dopoldanskem času smo izdelali preprost zemljevid okolice Doma Medved in se podali na krajši pohod. Poleg nas v domu bivajo tudi živali. Učiteljice so nam jih pokazale ter nam povedale, kako živijo in s čim se hranijo. Popoldne smo se v skupinah podali na orientacijski pohod, za tiste z boljšo kondicijo – orientacijski tek. Dobro sodelovanje znotraj skupine je bilo tokrat zelo pomembno. Po večerji smo se sprostili in nasmejali ob družabnih igrah. Že zelo utrujeni, najbrž samo še z enim ušesom, smo tik pred spanjem prisluhnili še večerni pravljici.
******************************************************************************************************
SREDA: Zadnji dan bivanja na Medvedjem Brdu
Po jutranjem pospravljanju postelj je sledil okusen zajtrk. Prostega časa danes ni bilo, saj smo morali vse pospraviti v kovčke in urediti sobe. Nadaljevali smo z učenjem osnov astronomije in s teleskopom opazovali Sonce. O vremenu se pogovarjamo skoraj vsak dan, toda danes smo preizkušali različne pripomočke, s katerimi določamo smer in hitrost vetra ter temperaturo zraka. Naredili smo vsak svojega zmajčka in ga na hribu za domom tudi preizkusili. Za nagrado smo pred kosilom dobili tudi spust po toboganu. Naša šola v naravi se je zaključila, vtisi pa ostajajo in nas bogatijo.
Jolanda Mur