1. dan
Začetek šolskega leta za učence 5. razreda se že običajno začne z letno šolo v naravi. Na poti proti Kopru nas je spremljalo spremenljivo vreme. Sijalo je sonce, še malo prej pa je močno deževalo. To nas ni zmotilo pri našem programu oz. ogledu Luke Koper. Vodič, nekdanji delavec v pristanišču, nam je povedal veliko zanimivega o pristanišču. Po ogledu smo se polni vtisov odpravili na Debeli Rtič. Po prihodu je sledila namestitev in kosilo, katerega smo že težko pričakovali. Po kosilu pa je bil že čas za urejanje sob in garderobe. Sledila je priprava na plavanje. Po uvodnih informacijah smo si želeli le še plavanja. Temperatura vode je bila 23,5 °C. Sonce se je na žalost skrilo za oblake, a nas to ni motilo pri nabiranju plavalnega znanja. Kljub nekoliko bolj hladni vodi je delo potekalo odlično. V večernem času smo opravili še krajši sprehod in si ogledali okolico Debelega Rtiča in dobršni del slovenske obale z bližnje vzpetine. Še enkrat smo preverili, kako dobro poznamo slovenska obalna mesta in na hitro ponovili vse, kar smo danes novega izvedeli. Po vrnitvi v paviljon smo nadaljevali z učno uro. Temu je sledila priprava na spanje. Nekaterim so od utrujenosti že pošle moči in niso slišali konca pravljice, drugi pa so izvedeli, kako se je le-ta končala in potem sladko zaspali.
no images were found
****
2. dan
Prvo jutro na Debelem Rtiču ni bilo najbolj obetavno, saj nas je pozdravil dež, ki nam je onemogočil izvedbo jutranje telovadbe. Tako je ostalo nekaj več časa za urejanje sob. Po zajtrku je sledila učna ura in kmalu že plavanje v notranjem bazenu. Celotno dopoldne nas je spremljal dež. Učenje plavanja je potekalo v notranjem bazenu, kjer so bili veliko bolj prijazni pogoji za delo. Prijetno okolje je bilo spodbudno za pridobivanje novega plavalnega znanja, zato smo to s pridom izkoristili. Učenci so lepo napredovali in bili pri delu zelo zavzeti. Po kosilu je bila malo časa za počitek, saj smo izpeljali še eno učno uro in potem že odhiteli na bazen. V popoldanskem času se je izboljšalo tudi vreme in nam namenilo nekaj sončnih žarkov, zato smo optimistično pričakovali večerne športne aktivnosti. Fantje so že postavili ekipe za nogomet, dekleta za košarko in ostali še za individualne športe igre. Po končanih športnih igrah je bilo ravno prav časa še za par družabnih iger in dan, ki je bil zelo pester in aktiven, se je počasi bližal koncu. Še pravljica za lahko noč in nočni počitek se je lahko začel….
no images were found
****
3. dan
Današnji dan smo začeli z jutranjo telovadbo. Po deževni soboti je bila nedelja sončna in topla. Na programu smo imeli plavanje dopoldne in popoldne. Upali smo, da bomo popoldanski del izpeljali zunaj, a nam je krajša ploha pred odhodom na bazen preprečila načrte, tako da smo tudi popoldanski del izpeljali v notranjem bazenu. Po večerji so bile na vrsti športne dejavnosti, kjer je lahko vsak učenec našel kaj za sebe. Tekom dneva pa so bili učenci dejavni tudi v okviru učnih dejavnosti. Utrujeni in pripravljeni za spanje smo zaključili še en dan v okviru šole v naravi, ki je bil pester a hkrati tudi naporen. Nismo pozabili na pravljico, ki je vse zazibala v spanec.
no images were found
****
4. dan
Današnji dan je bil plavalno manj naporen. Po dopoldanskem ogledu debelega Rtiča in krajšem plavalnem delu smo imeli v popoldanskem času predvideno vožnjo z barko v Piran, ogled mesta Piran in obisk akvarija. Letos je bila največja zanimivost hobotnica, ki se je spretno gibala po akvariju in spreminjala barvo. Prav tako je bil živahno tudi v mestu, saj je bil kljub začetku septembra še veliko tujih turistov. Prijetno toplo vreme nas je spremljalo čez dan in v večer, ko smo se polni vtisov vračali nazaj na Debeli Rtič, med tem smo si pa ogledali še par ladij , ki sta bili zasidrani ob naši poti. Po večerji so sledile športne dejavnosti. Zaključek dneva smo popestrili z nekaj družabnimi igrami in pisanjem dnevnika. Tako se je iztekel še en dan poln dejavnosti, ki so bile nekoliko bolj sproščujoče, saj nas jutri čaka zopet bolj naporen dan.
no images were found
****
5. dan
no images were found