Družine na športnem dnevu …

Spoštovana gospa ravnateljica in ostali delavci šole, kot veste, je bil na današnjem šolskem urniku športni dan. Rade volje smo izkoristili ta čudovit sončen dan in se družinsko odpravili po naših okoliških biserih. Nekaj lepot naše lepe dežele smo pripeli zraven. Obenem pa smo se vam želeli zahvaliti za vse spodbudne besede, vemo, da nikomur ni enostavno, tudi vam ne. Za ves trud in optimizem ter energijo, ki jo dnevno vlagate v to, da vse poteka kar se da tekoče. Tudi mi se trudimo po najboljših močeh. Verjamem, da nam bo uspelo! Ostanite zdravi, srečni..

Družina Kokelj s PŠ Javorje

Poročilo včerajšnjega športnega dne:)

Izhodišče: vrata domače hiše.
Cilj: vrata domače hiše.
Vrh: Gabrška gora.
Ura odhoda izpred domačih vrat: 8.15
Dejavnosti med pohodom: iskanje živalskih sledi, miganje ob, na drevesih in okrog njih (učitelj Uroš in učitelj Aleš, hvala za zanimiva video prispevka).
Kontakt z morebitnimi drugimi športnimi udeleženci: zaradi hladnejšega jutra ob zgodnji uri ni bilo ne udeležencev, ne kontaktov.
Ura prihoda pred domača vrata: 10.30.
Športne dejavnosti po pohodu: badminton, kolesarski poligon, no pa tudi malo risanja na svežem zraku.
Malica: brezplačna, poskrbljeno zanjo ob vrnitvi na izhodišče.
Udeleženci: štirje Tuški + Pika pes
Fotografije: Jerca Tušek

Otroci so bili zeeeeelo veseli napovedi, da bo v četrtek športni dan:-). In res bi bilo škoda, če si ne bi ob tako lepem spomladanskem vremenu vzeli čas in skupaj uživali. Da smo tudi mi, starši usmerili misli drugam, stran od službe, stran od tega, kar nam prinašajo vsakodnevne novice …
Odločili smo se, da tokrat gremo na drugo stran hriba od našega doma.  Naš cilj bo vrh Malenskega vrha – Gora.
Okoli 10. ure, ko se je zunaj že malo ogrelo, smo krenili od doma po najbližji kolovozni poti proti Javorjam. Nismo prav nič hiteli, vmes smo imeli kakšen krajši počitek, opazovali smo mravljišča, rastline. Šli smo tudi mimo “ta debele smreke”, ki je prav ob tej stezi, ki poteka iz vasi Dolenčice na Goro. Po uri in pol hoje smo prispeli na cilj. Malo stran od cerkve smo raztegnili podlogo in imeli zasluženo malico.
… potem, ko sta Jakob in Leja dobila novo porcijo energije, sta se poizkusila, kdo spleza na več dreves:)
Za nazaj smo ubrali drugo pot, in sicer to, ki gre proti Žetini in se nato odcepi za Javorje. Potem smo v Javorjah zavili proti Gabrški gori in nazaj do doma, kjer smo sklenili krog “našega” športnega dne.

Družina Dolenc

Odpravila sva se od doma na vrh Starega vrha. Pohod je trajal 3,5 ure v dolžini 12 kilometrov in 680 višinskih metrov – delno po trasi Poljanskega pohodniškega kroga, delno po Lovski poti na Stari vrh. Z vami deliva nekaj najinih utrinkov.

Uroš in Tinkara Cankar

Včeraj smo se imeli zelo lepo. Naredili smo dolg pohod. Zelo mi je bilo všeč, ker sem videl Triglav in Blegoš. Na poti smo se kepali.

Andraž

Z mami sva se zjutraj odpravili  proti Bukovem vrhu. Najprej sva šli po poti proti Visokem in se vzpeli do zastave. Od zastave sva nadaljevali pot naprej proti Bukovemu vrhu. Vmes sva še malicali na Ahtarenkovem griču pri križu. Opazovali sva naravo. Igrala sem ste tudi s snegom. Ustvarjala sem iz naravnih materialov (storži, listi). Vreme je bilo res lepo in videlo se je daleč naokrog. Za nazaj sva izbrali drugo pot. Po tako imenovani Koroški poti sva se vrnili domov. Bilo je res lepo.

Nadja

To je bil res športni dan, drugačen od vseh, ki smo jih doživeli do zdaj. Tu je še ena zanimiva predstavitev.